Mijn vader zijn paard raakte een keer in paniek op de sluis en gooide de achteruit erop. Intreseerde de bus nix, die reed gewoon door. Spiegel kats afgebroken op de kont van het paard en paard nogmeer over de toeren. Meneer was nog zwaar beledigt ook. Kon mij pa dat paard niet even gewoon aan de kant rijden, beest hoort niet zo midden op de weg kan er toch niemand meer langs?! Yeah right..
Of die 1e op dat smalle bruggetje die vond dat mijn pony zo sloom ging dattie nog geen halfe meter achter mee reedt. Was m'n pony om wat voor reden ook stil gaan staan dan was hij geraakt. Man had een rondje gereden en ik ook (toevallig) en hij flikt het zo nog een keer! Nadenekn is af en toe zo moeilijk..
Of die vrachtwagen chauffeurs die op de toeter gaan hangen. Je hebt er volk bij zitten! Is ook zo leuk als dat beest uit paniek zichzelf en mischien ruiter ook nog de dood in jaagd?! Lachen mensen, echt lachen!
Ik vind dat ze op nederland 1, of 3 er een progamma aan zouden moeten besteden, of hoe te gedragen met een paard in het verkeer en de risico's goed duidelijker maken van aso gedrag. Dat iets dat zo 'leuk' leek (toeteren) gevaarlijke gevolgen kan hebben enzo. Hoop dat de partij voor de dieren ooit zoiets voor elkaar weet te boksen!