Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Soet schreef:Over dat van het fietspad: Had ik nog nooit gehoord van de 80? Is dat in België ook?

Jolliegirl schreef:80 km wegens bestaan wel, kan je zien aan de strepen op de weg.
Bandida schreef:Jolliegirl schreef:80 km wegens bestaan wel, kan je zien aan de strepen op de weg.
? In België? Nooit van gehoord. Ik heb ook nog nooit een bord met '80' er op gezien.
Bandida schreef:

Miss_Jess schreef:het kan wel gevaarlijk zijn
is het dan egt pikkedonker??
ik heb gehoord dat iemand in het donker reed en dat ze aangereden werd en zij en haar paard waren allebei dood maar toen was het egt donker ik weet niet of jij in het hele donker rijd
Huertecilla schreef:tessacheyenne schreef:Ik moet overigens wel melden dat ik het idee heb dat mijn paard juist minder schrikkerig is in het donker.
Klopt, lees het stukje op mijn site maar...
@kerstboom geef ik het op
hc
) TurdusMerula schreef:Offtopic: Jolliegirl, als ze christelijk zijn kun je het juist doen. Dan hoeven ze niet uit te slapen, want dan moeten ze toch vroeg naar de kerk.
80 km-weg in NL = 90 km-weg in B (Beter!!)

Ilse_Beertje schreef:Als dat niet opvalt
Mendi schreef:Wat ook wel irritant is dat automobilisten vaak met groot licht rijden en niet zien dat er een ruiter aankomt, zodat je helemaal verblind wordt.
. Alleen ik vind het altijd doodeng in het donker, dalijk springt er iemand uit de bosjes ofzo. (Ik denk een beetje zot, weet ik
)