Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolienn schreef:Bij mij mogen ze altijd aaien. Maar Mandour zal ook nooit een klein kind ook maar iets aandoen, hij is helemaal gek op alles wat klein is.. Honden enzo vind ie ook helemaal geweldig.. Stond ooit een kinderwagen met een baby'tje er in naast hem toen ie in de stand bij de vereniging stond ( na de les ) en toen ging ie heel voorzichtig naar die kinderwagen toe met zn neusje, af en toe om zich heen kijkend zo van; zou dit mogen? Zo ontzettend liefEn als er opa's & oma's met kleinkinderen zijn, kijkt ie heel lief als het kleine kinderhandje naar hem toekomt, maar zodra de grote mensenhand komt trekt ie zn hoofd weg
Dan wil ie gewoon alleen geaaid worden door het kleine kindje.. En Samorette mogen ze ook wel een aai over haar hoofd geven, maar daarna snel weer weg ( stap ik vaak even een pasje opzij ) want daarna wil ze schuren
vind ik altijd super leuk voor hen ! maar met mijn nieuwe weet ik het nog zo niet
eerst maar even letten op haar reactie
als ze opeens zou bijten
en ik moet zeggen als een kindje onder haar hoef(jes) komt dan vallen de teentjes denk ik af
Sjapaz schreef:Bij mij geld wel: Kleine kinderen mogen pas aaien als een volwassene erbij is, wat oudere kinderen als ze een jaar of 10 zijn mogen ze wel pas alleen, jonger niet! gewoon wel een volwassene erbij...
"

. 

Citaat:Meisje wou er heeel graah 1 rondje op. Nou dat mocht wel meisje helemaal blij. Maar het broertej wou dan ook even.. Broetje helemaal blij.. en toe stonden er op eens een stuk of 10 kinderen om ons heen..