Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
met jou erop?

Die huisjes zijn dus vakantiewoningen. 
sandr0 schreef:heel wat jaren geleden heb ik met onze pony gezwommen in een zandafgraving in de buurt van schoonloo in drenthe. Vorig jaar wilde we met ons huidige paard ook gaan zwemmen. Helaas is t nu bijna overal verboden om te zwemmen met je paard. We hebben nu een zwemtochtje gepland in t voorjaar. Dan gaan we gewoon naar het strand en dan maar te water in de noordzee
en geloof me het is een geweldige ervaring!! Maar als je egt naar zee gaat is het beter/Leuker om een wkendje te gaan. Ik weet niet of je dicht bij de kust woont maar anders is een wkendje een stuk handiger en Leuker! Ook in de Loonse en Drunese duinen heb je een meertje aan de rand zitten, dat zit riching Tilburg, Udenhout, Loon op zand.
!
Duerte schreef:Ik zelf ben al een paar x met mijn paard naar zee Geweest.en geloof me het is een geweldige ervaring!! Maar als je egt naar zee gaat is het beter/Leuker om een wkendje te gaan. Ik weet niet of je dicht bij de kust woont maar anders is een wkendje een stuk handiger en Leuker! Ook in de Loonse en Drunese duinen heb je een meertje aan de rand zitten, dat zit riching Tilburg, Udenhout, Loon op zand.
Als je wat hebt gevonden ;; veel Plezier!!
Lovely1 schreef:Bussloo... maar dan moet je wel stiekem gaan 's ochtends want officieel mag het niet maar dat is ook wel weer leuk
katjamanny schreef:hahaha wij gaan ook altijd zwemmen in een meer 5 minuten rijden vanaf hier, en dan gaan we aardig diep (geen commentaar ajb) Op mijn profiel kan je twee foto's zien van mijn vriendin en haar fjord, en ik heb nog een foto dat ze dieper gaat dan dat. En bij dit meer is ook een kant war allemaal blote mannen "meeten", daar schrok mijn pony de eerste keer heel erg van