Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sorry weer mislukt
Dus als iemand wat te koop heeft!
Ik had er altijd eentje, maar vier is altijd beter natuurlijk.

Jovarna schreef:Momenteel heeft de Aldi (bij ons iig) reflecterende bandjes met rode lampjes te koop (per vier).
Ik heb ze meteen meegenomen.Ik had er altijd eentje, maar vier is altijd beter natuurlijk.
stefoo schreef:Nou gister waren we met z'n drietjes het bos in. en ik was helemaal vergeten haar reflecterende borsttuig om te doen en de andere hadden ook niks. Nou wij midden in het bos. pikkedonker. Degene die voor reed zag je alleen als een vage schim. Echt vet raar. Ik geloof dat ik toch meer een overdag rijder ben. In de bak maakt het niks uit. In de winter zullen we toch ook wel is in het donker moeten rijden of met de schemer. Ik heb dus een reflecterend borsttuig. en verder niks. Ik zag dus laatst in de winkel van die lampjes die je om je armen en benen kan binden voor hardlopers. Maar als ik die zie rennen die ik die lampjes haast nooit echt super goed. ik denk dus dat het niks is om die te kopen..
Bienotje schreef:stefoo schreef:Nou gister waren we met z'n drietjes het bos in. en ik was helemaal vergeten haar reflecterende borsttuig om te doen en de andere hadden ook niks. Nou wij midden in het bos. pikkedonker. Degene die voor reed zag je alleen als een vage schim. Echt vet raar. Ik geloof dat ik toch meer een overdag rijder ben. In de bak maakt het niks uit. In de winter zullen we toch ook wel is in het donker moeten rijden of met de schemer. Ik heb dus een reflecterend borsttuig. en verder niks. Ik zag dus laatst in de winkel van die lampjes die je om je armen en benen kan binden voor hardlopers. Maar als ik die zie rennen die ik die lampjes haast nooit echt super goed. ik denk dus dat het niks is om die te kopen..
Hardlopers rennen, daardoor zwaait het lampje met de armen mee en is het minder goed zichtbaar. Sowieso is verlichting altijd beter dan alleen maar reflectie in het donker.
En buiten dat zijn er volgens mij weinig mensen die bewust savonds met donker buitenritten maken. Dat is niet echt handig. Maar als je een klein stukje over land moet om bv bij je les of bak te komen moet dat (goed verlicht) wel kunnen. Ik stap zelf ook eigenlijk alleen maar en ook alleen maar over een vertrouwde weg, waar we met daglisch ook al vele malen langs zijn geweest.
@Anne_GTI. Das wel heftig, dan kan ik me voorstellen dat je voor met de trailer gaan kiest. Waarschijnlijk heeft de bestuurder je niet gezien, omdat het licht van het fietspad op een of andere manier jouw onzichtbaar maakte.
in het donker
... ach ja als je maar zichtbaar bent hè 

.
. 
Arabesk schreef:De donkere dagen komen er weer aan. Ik rij heel vaak in de winter gewoon op straat, mits er straatverlichting is anders zie ik zelf niks.
Ik hang mijn paardje helemaal vol met lampjes en reflecterende zooi.
Jullie ook? Wat hebben jullie allemaal voor materiaal?