Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
alleen als ze de zee niet in wille kan je beter maar niet je opa roepen om je pony er in te helpen voor dat hij op ze tene trappuh

Het was echt super leuk op Emandia, Ze gaat niet echt 1 van de snelste maar dat was niet erg
Ze ging ook hinneken soms omdat ze bij de groep wou blijven echt zoo grappig (L) Emandia is echt zoo liief
Apple schreef:'gewend om naar het strand te gaan' is niet verkeerd. 'gewend om altijd te racen op het strand' is minder mooi.
Het strand is net zo veilig of gevaarlijk als dat je het zelf maakt.
Afgelopen zaterdag nog, optisch goed strand, maar door de heersende windrichting veel zachte plekken, windgaten en drijfzand. Als je dan aan komt van 'strand is scheuren' dan kom je idd met een geblesseerd paard thuis.
, als je wilt natuurlijk 
maar lijkt me ook heerlijk om gewoon lang teugeltje te stappen hoor
werd alleen duizelig als je naar de grond kijkt, vanwege het bewegen van de zee en die heen en terugspoelende golven
. Volgend jaar ga ik weer.
al is het alleen om te wandelen..
.
want dat zou echt onbezorgd langs de zee op galloperen zijn. Ohh...lijkt me echt zalig!
.
ik slaap bij een vriendin en die woont 2 min *te paard* bij het strand vandaan en is wel lekker zo'n leeg strand!
. Ik wou rond 8 uur te paard zitten, dan wordt het nog eb: http://www.getij.nl/index.cfm?page=geti ... NOORDWMPT;

Ben niet zo'n buitenrijd-mens. Maar rengalop over het strand is natuurlijk wel vet.
Apple schreef:Onhandige tijden. Als je 'smiddags na 13:00u kunt gaan rijden dan zit het goed. 's Ochtends vroeg heb je hoog water.
. Eigenlijk kun je aanhouden dat zodra het grafiekje onder de horizontale lijn komt dat het dan prima rijden is.

en dat is echt zoooo gaaf als er helemaal niemand op het strand is, het is er dan zo stil...... echt heerlijk!!!