Mooiste plek waar je gereden hebt.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

11a11

Re: Mooiste plek waar je gereden hebt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:18

in het bos in appelscha
en in het bos in één

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:18

in amerika in een mega bos(met erg grote bomen wet de naam zo niet meer) en in nederland de 1ste keer op het strand met mn pony en zowieso het strand.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:52

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:53

In afrika met renpaarden over het strand gegaloppeerd Lachen

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:33

.. Door het Drentse bos op ponykamp bij RC Het Fjordenpaard waar ik dit jaar alweer voor de 3e x heen ga Cool

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:53

Ik rijd praktisch wekelijks door de Rucphense bossen en over de heide en ik vind het er nog steeds erg mooi! Erg rustgevend. (mits het niet al te druk is Knipoog)

sas155

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 16:20

de bossen bij odoorn-borger zijn heeel mooi, en de veluwe

F3nn3

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 16:22

ruiter1992 schreef:
Vonnie84 schreef:
In Drenthe bij Les cheveaux en in Frankrijk in de Dordogne. Vanaf de camping Lac de Veronne Echt prachtig daar Ja Maar dat zal geloof ik niet de bedoeling zijn.

camping lac de veronne Haha!
echt super daarzo! kei leuke buitenritten, super begeleiding en geweldige paarden! ben er 2 weken op ponystage geweest ( maak je elke dag een buitenrit en de laatste dag van die stage doe je iets leuks zoals zwemmen met de paarden of een picknick tocht Haha! )
ik heb 2x met de pony's gezwommen, echt super!
Ik heb op Bartje gezwommen en op Caballo.
de eerste week reed ik op Caballo en de tweede week reed ik op Orchard Haha!

AAAH ik ben ook op lac de verone geweest:P wel heel lang geleden^^ toen hadden ze daar ook al paardjes, stuk of 10 ofzo? ben beneiuwd of ze die nog hebben! Orchard ken ik:P een valk of niet:O

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 17:30

jaaaa Bloos zo lief Haha! ik zal even alle paardjes van daar opnoemen:
Kaliku ( groot en licht bruin met zwarte manen, paard van Sofie --> leidster ), Humber ( apaloosa met flapoortjes Haha! ), Bartje ( fjord ) , Caballo ( groot bruin met zwarte manen, spaans paard, is een paar jaar kreupel geweest maar liep in 2006 weer voor het eerst mee en de gelukkige was ik Haha! ), Orchard ( valk ), Reglise ( bruin en alergisch voor vliegen ), Soya ( bruin ), Blacky ( wit stevig welshje ), Lima ( klein en bruin ) , Schatje ( oude bonte shetlander ), Beauty ( zwarte welsh en ook al oud, Sofie's eerste paardje ) en dan nog een wit half-arabiertje ( kan nu even niet op die naam komen )

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:06

Ik heb vorig jaar een buitenrit gehad. Dit was via bokt en de rit was in Bronneger. Dit was de 1e keer dat ik verder weg ging om buiten te rijden, maar het was erg gaaf!

pompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:09

Camargue....
Geweldig gereden daar..eindeloos groot in de ondergaande zon

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:10

OP HET STRAND EN IN DE BOSSEN BIJ SCHOORL! *LOL*

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:13

Langs een Afrikaans strand tussen allemaal dansende Afrikanen en spelende superschattige Afrikaanse kindjes, ik wil terug... *LOL*

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:18

in duitsland op zetje..was alleen aan het rijden, zomer..zonsondergang..een dood en doostil bos..je zou verwachten dat de elfjes tevoorschijn zouden komen (afgelegen)
en overal groen gras, op het open stuk een hert voorbij zien springen...
das de rit die ik nooit vergeten zal.

Melissa25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:21

IN BRAZILLIE OP HET STRAND !!!
IN NATAL TROUWENS

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 18:30

ruiter1992 schreef:
Kaliku ( groot en licht bruin met zwarte manen, paard van Sofie --> leidster ), Humber ( apaloosa met flapoortjes Haha! ), Bartje ( fjord ) , Caballo ( groot bruin met zwarte manen, spaans paard, is een paar jaar kreupel geweest maar liep in 2006 weer voor het eerst mee en de gelukkige was ik Haha! ), Orchard ( valk ), Reglise ( bruin en alergisch voor vliegen ), Soya ( bruin ), Blacky ( wit stevig welshje ), Lima ( klein en bruin ) , Schatje ( oude bonte shetlander ), Beauty ( zwarte welsh en ook al oud, Sofie's eerste paardje ) en dan nog een wit half-arabiertje ( kan nu even niet op die naam komen )

Op reglise, schatje en Beauty heb ik gereden^^ heeft ze dat witte half arabiertje al lang? er wa namelijk toen een witte, die misty heete^^ oh wat leuk:P Orchard ken ik ook:) Ik dacht dat Sofie er mee was opgehouden, kennelijk niet dus:) bedankt trouwens^^

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:23

In egypte in de woestijn. Harde gallop, wapperende manen en helemaal geweldig Lachen

Wat dichter bij huis, de waterleiding duinen, markeloose bos en... Gewoon anders inderdaad een leuk bos Lachen Lekkere bosgeur en zo met de lente, van die zonnestralen door de bladeren heen Lachen

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:29

In Zuid-Afrika, dwars door de wijnvelden en zo de bergen in, waanzinnig, prachtig belevenis!!!

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 05:51

Tot nu toe het drenths friese wold.. maar deze zomer neem ik mijn paardje mee naar duitsland en ga daar door de heuvels/bergen rijden, welvende akkerlanden, bos zover het oog rijkt.. bergbeekjes die voorbij kabbelen! heb er zo'n zin in! Wow!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 09:33

Drents Friese Wold en de veluwe. De eerste lokatie vond ik zo mooi dat ik er al weer 4 jaar woon.

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:03

F3nn3 schreef:
ruiter1992 schreef:

Op reglise, schatje en Beauty heb ik gereden^^ heeft ze dat witte half arabiertje al lang? er wa namelijk toen een witte, die misty heete^^ oh wat leuk:P Orchard ken ik ook:) Ik dacht dat Sofie er mee was opgehouden, kennelijk niet dus:) bedankt trouwens^^

Ja Misty zo heette die! Die leeft nog steeds en dat was haar 2e paardje. Ze heeft nu last van haar luchtwegen en mag daarom niet meer bereden worden.
En sinds 2 jaren hebben ze ook nog een heel ondeugend paardje, Napoleon heet die. Die is ongeveer 1.25 m en bruin. Op een ochtend hoorde we wat lawaai en gingen we kijken, wat bleek? Napoleon had heel de kudde weten te laten ontsnappen! heel de kudde liep over de camping dus iedereen ging helpe vange Tong uitsteken Sofie doet het nog steeds Lachen heel aardig vrouwtje Haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:09

Hongarije langs de Donau!! prachtig.

En in Nederland op Terschelling, van Paal 8 naar Hoorn, Terschelling heeft een heel gevarieerde natuur,strand, bos, polder, duin, allemaal mooi!

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:09

De Dolomieten in Italie, wauw, dat zal ik nooit vergeten.

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:10

Polen Lachen

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 18:24

Ik woon sinds januari in Putten en het Spieldersbos is wel heel erg mooi.
Ik heb ook een Endurance in Lunteren gereden en dit was ook erg mooi.
Tja en strand vind ik ook nog steeds gaaf maar dat heb ik helaas maar 1x met Miro gedaan, ik heb geen trailer en hier in de buurt heb ik nog geen strand ondekt..
Maar hier in Nederland zijn zoveel mooie plekken! Buitenland heb ik nog nooit gedaan.