Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) ruiter1992 schreef:Vonnie84 schreef:In Drenthe bij Les cheveaux en in Frankrijk in de Dordogne. Vanaf de camping Lac de Veronne Echt prachtig daarMaar dat zal geloof ik niet de bedoeling zijn.
camping lac de veronne
echt super daarzo! kei leuke buitenritten, super begeleiding en geweldige paarden! ben er 2 weken op ponystage geweest ( maak je elke dag een buitenrit en de laatste dag van die stage doe je iets leuks zoals zwemmen met de paarden of een picknick tocht)
ik heb 2x met de pony's gezwommen, echt super!
Ik heb op Bartje gezwommen en op Caballo.
de eerste week reed ik op Caballo en de tweede week reed ik op Orchard
zo lief
ik zal even alle paardjes van daar opnoemen:
), Bartje ( fjord ) , Caballo ( groot bruin met zwarte manen, spaans paard, is een paar jaar kreupel geweest maar liep in 2006 weer voor het eerst mee en de gelukkige was ik
), Orchard ( valk ), Reglise ( bruin en alergisch voor vliegen ), Soya ( bruin ), Blacky ( wit stevig welshje ), Lima ( klein en bruin ) , Schatje ( oude bonte shetlander ), Beauty ( zwarte welsh en ook al oud, Sofie's eerste paardje ) en dan nog een wit half-arabiertje ( kan nu even niet op die naam komen )

ruiter1992 schreef:jaaaazo lief
Kaliku ( groot en licht bruin met zwarte manen, paard van Sofie --> leidster ), Humber ( apaloosa met flapoortjes), Bartje ( fjord ) , Caballo ( groot bruin met zwarte manen, spaans paard, is een paar jaar kreupel geweest maar liep in 2006 weer voor het eerst mee en de gelukkige was ik
), Orchard ( valk ), Reglise ( bruin en alergisch voor vliegen ), Soya ( bruin ), Blacky ( wit stevig welshje ), Lima ( klein en bruin ) , Schatje ( oude bonte shetlander ), Beauty ( zwarte welsh en ook al oud, Sofie's eerste paardje ) en dan nog een wit half-arabiertje ( kan nu even niet op die naam komen )

Lekkere bosgeur en zo met de lente, van die zonnestralen door de bladeren heen
F3nn3 schreef:ruiter1992 schreef:jaaaazo lief
Kaliku ( groot en licht bruin met zwarte manen, paard van Sofie --> leidster ), Humber ( apaloosa met flapoortjes), Bartje ( fjord ) , Caballo ( groot bruin met zwarte manen, spaans paard, is een paar jaar kreupel geweest maar liep in 2006 weer voor het eerst mee en de gelukkige was ik
Op reglise, schatje en Beauty heb ik gereden^^ heeft ze dat witte half arabiertje al lang? er wa namelijk toen een witte, die misty heete^^ oh wat leuk:P Orchard ken ik ook:) Ik dacht dat Sofie er mee was opgehouden, kennelijk niet dus:) bedankt trouwens^^
Sofie doet het nog steeds
heel aardig vrouwtje