Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalla schreef:Goed bezig! Lekker gevoel is dat altijd wel als je het haalt.
Ik heb em afgelopen weekend behaald. Daarnaast heb ik nog een andere uitdaging voor 1500km in een heel 2023. Met 1381km momenteel denk ik dat we zelfs die gaan halen
Lisa_22 schreef:Wauw goed bezig Cchanny en Chantella!
1500 km in heel 2023, wat gaaf zeg!!![]()
Wij hebben 2 van de 3 doelen behaald deze maand, maar de 11 activiteiten ga ik helaas niet redden ivm mijn eigen verhuizing. Volgende maand weer proberen
pjer schreef:Ik ga het niet halen denk ik. Te vaak bakwerk ipv buiten. Wel meegedaan met de 100 mile
horse challenge (160km in 2 maanden en daar ben ik al overheen)
puppy1128 schreef:Ik heb de drie doelen behaald en de 1500 km moet ik nog iets meer dan 70 km. Nouja eigenlijk minder, ben een paar keer vergeten aan te zetten. Maar ik vind het al heel knap met alle tegenslagen die we hadden.
Volgend jaar even wat minder doelen. Gewoon wat meer genieten en minder 'moeten'. Enige moeten is zijn lijf gezond houden. Of hij daar aan meewerkt is hooguit wat anders.
Cchanny schreef:puppy1128 schreef:Ik heb de drie doelen behaald en de 1500 km moet ik nog iets meer dan 70 km. Nouja eigenlijk minder, ben een paar keer vergeten aan te zetten. Maar ik vind het al heel knap met alle tegenslagen die we hadden.
Volgend jaar even wat minder doelen. Gewoon wat meer genieten en minder 'moeten'. Enige moeten is zijn lijf gezond houden. Of hij daar aan meewerkt is hooguit wat anders.
Ook heel gaaf! Super dat je al zo ver bent!
Heeft hij zo veel pech met zijn lichaam?
Cchanny schreef:Lisa_22 schreef:Wauw goed bezig Cchanny en Chantella!
1500 km in heel 2023, wat gaaf zeg!!![]()
Wij hebben 2 van de 3 doelen behaald deze maand, maar de 11 activiteiten ga ik helaas niet redden ivm mijn eigen verhuizing. Volgende maand weer proberen
Ach! Jammer. Misschien een keertje buiten wandelen aan de hand? Daardoor halen wij het nu ook![]()
SjonnieZ schreef:Wat vervelend lovebodin. Sterkte de komende periode.
Cchany.. goed gedaan. Hier is door de vele regen de klad erin gekomen. Wij hebben ons dus vooral inde bak vermaakt.
Is er trouwens al een leuke jaar afsluiter?