Kimmie235 schreef:Captain schreef:Vast dezelfde als IJslanders.
Jeetje, ik dacht dat je 7 was maar je blijkt echt een volwassen vrouw.
Ja doorgaans zitten er niet zulke jonge kinderen op Bokt.
Lekker op de man ook ipv op de bal, doe je goed.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarlindeRooz schreef:Wat voor speciale genetische mutatie hebben Baladi paarden dan? Dat ze veel te grote volwassene die te zwaar zijn kunnen dragen?
Fly_high schreef:Dorine92 schreef:Nou.. het was eerder "jij trekt mijn woorden uit zijn context en trekt daardoor conclusies die niks te maken hebben met wat er daadwerkelijk gezegd werd, en vervolgens als ik je daarop aanspreek doe je alsof je neus bloedt".
Ik was er niet per se vanuit gegaan dat je stom bent. Wel dat je slecht hebt gelezen wat er staat.
Een andere verklaring zou zijn dat je de betekenis van het woord "En" niet begrijpt, maar dat lijkt me sterk. En het lijkt me ook sterk dat je een paard dat te zware mensen moet dragen, goed verzorgd vindt. Vandaar dat ik was uitgekomen op slecht lezen
Je blijft vooral in bad faith discussiëren.
Als je én heel licht bent én de mensen kent op een niet toeristische plek én kunt rijden op een paard, dat eigenlijk niet wordt ingezet voor commerciële ritten én heel scherp bent op het welzijn, zou je overal in de wereld een mooie buitenrit kunnen maken.
Het lastige is dat je net zo goed als ik moet weten, dat deze voorwaarden voor 99% van Nederlandse toeristen totaal niet van toepassing zijnHet topic ging over mensen die een rit bij een commerciële stal in de buurt van Hurghada willen maken. Meest strenge van die stallen hebben 90kg limiet voor een ranke D pony. Die paarden hebben geen magische genen, dit is betalen voor dierenleed.
En dat er arme mensen in Egypte zijn doet er al helemaal niet toe.
) zonder daar zelf gestaan te hebben. Fly_high schreef:@Sintara, dit is echt whataboutisme - dat ene of andere Marloes dikke en bevangen shetlanders heeft die enorm staan te lijden maakt het niet minder waar dat paarden die toeristen dragen in Egypte echt een veel te zwaar en ondankbaar leven hebben.
Zou je dit nog steeds net zo'n leuk plaatje vinden als het bij een Nederlandse manege was gemaakt?