Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfan25 schreef:Ik zie dat Endomondo ook mijn wandelen zonder paard kilometers meepakt.
Weten jullie of je met een paard aan halstertouw wel op paden mag komen waar ruiters niet mogen komen? Hebben hier prachtig bos met verbod voor ruiters en fietsers. Maar aan de hand ben je denk ik geen ruiter. Honden mogen ook in dat bos, mits aan de lijn
Onali schreef:Paardenfan25 schreef:Ik zie dat Endomondo ook mijn wandelen zonder paard kilometers meepakt.
Weten jullie of je met een paard aan halstertouw wel op paden mag komen waar ruiters niet mogen komen? Hebben hier prachtig bos met verbod voor ruiters en fietsers. Maar aan de hand ben je denk ik geen ruiter. Honden mogen ook in dat bos, mits aan de lijn
Helaas krijg je een flinke boete als ze je pakken.
Je moet op de ruiterpaden, ook aan de hand.
Ik loop daarom ook vaak bij ons in het bos over de privestukken en niet die van Staats Bos Beheer
Paardenfan25 schreef:Ik zie dat Endomondo ook mijn wandelen zonder paard kilometers meepakt.