Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije_jiplover schreef:Impuls is altijd de klasse 1 afstand en als er een korte en een lange klasse 1 zijn dan is impuls de korte afstand.
En die ligt idd meestal tussen de 20 en 25 km.
Maar als er maar 1 afstand voor klasse 1 is, zoals bv in Laag Soeren of LDD, dan is dat de afstand. En dan kan impuls dus ook boven de 39 km zijn.
mooney schreef:Speedfiets_2 : mag allemaal, om de regels te quoten "De challenge is bedoeld voor activiteiten met je paard buiten de bak/het weiland. Dit bestaat uit: buitenrijden, ritten voor de wagen of wandelen/fietsen met je pony. De challenge telt alleen km's mee die zijn getrackt onder 'paardrijden/riding'."
Ik heb momenteel 11 verzoeken open staan, ik ga jullie aanmelden zodra ik thuis ben met stabiel Internet
Veel bijlezen na een druk weekend.
Het ging super goed! Ontzettend trots op Freya die zo fijn liep én geweldig dronk en at. Twee rondjes van 21.9 km, ze zijn bijna identiek dus ik plaats alleen het eerste rondje 

Je kan ook meldingen ontvangen via het horloge. Zoals appjes, berichten en oproepen. Het telt je stappen en kan de hartslag meten. Hij koppelt met de Health S app die vaak al standaard op de telefoon zit. De oproepen kan je afwijzen via het apparaat, zoals je normaal ook ophangt of een smsbericht erbij laten versturen, omdat er geen microfoon in zit. Op dit moment kan je er natuurlijk ook voor kiezen om je mobiel er zelf bij te pakken. Eventueel kan je muziek aanzetten op je mobiel en deze daarna bedienen via de gear. Em_ schreef:Gister heerlijk gereden op m'n eigen paardje (rustig ritje) en ook nog het water in geweest! Zo leuk(let niet op mijn melkfles reflecterende witte benen
)
[ [url=m/BlfQ7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wat goed chouchou! Op welke plek zijn jullie geëindigd?

Een gemiddelde snelheid van, jawel, 5 km/u, maar ik heb genoten. Een jaar geleden had ik nooit gedacht dat het ooit nog zou lukken, mijn pony voor de kar. Trots
Weer 5 km erbij dus
tikt aan haha...