Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melissa1996 schreef:Ik heb zelfs het paard al.. Alleen de kar nog, wie weet krijg ik hem ooit zo ver...![]()
Een andere vriend zoeken voor alleen de vakantie is ook zo raar, vind je niet?![]()
Mariska_28 schreef:Melissa1996 schreef:Ik heb zelfs het paard al.. Alleen de kar nog, wie weet krijg ik hem ooit zo ver...![]()
Een andere vriend zoeken voor alleen de vakantie is ook zo raar, vind je niet?![]()
Nee hoor.
Hee ikke, long time no see
EDIT: Kun je hem niet omkopen met iets? Trio, spelcomputer, lekkere drank?
EDIT 2: Oehh backfire hier in huis, nadat ik bovenstaande tekst voorlas wou Gerard ook opeens niet meer met de kar op vakantie..
Mariska_28 schreef:Melissa1996 schreef:Ik heb zelfs het paard al.. Alleen de kar nog, wie weet krijg ik hem ooit zo ver...![]()
Nee hoor.
EDIT 2: Oehh backfire hier in huis, nadat ik bovenstaande tekst voorlas wou Gerard ook opeens niet meer met de kar op vakantie..
ikke schreef:Mariska_28 schreef:Nee hoor.
Ach, er zijn vast bokkers die zijn plekje wel over willen nemen![]()
En nee, het is niet raar om met een ander op vakantie te gaan, vorig najaar nog gedaan......