Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jessicadewit schreef:Ik had hetzelfde als hierboven beschreven staat en ik heb contact gehad met SRR. Je kunt een mail sturen met daarin je pasnummer (als je die nog weet.. ) je naam, adres etc. Dan maak je 17,50 over en dan wordt het pasje toegestuurd! Ik verwacht mijn pasje ieder moment, zal het laten weten als ik 'm daadwerkelijk heb ontvangen.
Tilmar schreef:De verzekering van de SRR is vervallen, daar betaal je dan ook eenmalig maar 17,50
Bij de KNHS heb je een ongevallen-, WA- en rechtsbijstandsverzekering als je lid bent en als je je ruiterbewijs bij de KNHS wil verlengen moet je dus lid worden/zijn en dat kost 20 euro per jaar.
wyoming schreef:jessicadewit schreef:Ik had hetzelfde als hierboven beschreven staat en ik heb contact gehad met SRR. Je kunt een mail sturen met daarin je pasnummer (als je die nog weet.. ) je naam, adres etc. Dan maak je 17,50 over en dan wordt het pasje toegestuurd! Ik verwacht mijn pasje ieder moment, zal het laten weten als ik 'm daadwerkelijk heb ontvangen.
Ik heb dus geen pasnummer meer.... Ik ga ze maar mailen of ze nog mijn nummer kunnen terug zien, heb mijn ruiterbewijs 20 jaar geleden gehaald en hij is al 16 jaar verlopen, (foutje van mijn vader, die was ervan overtuigd dat het automatisch verlengd werd en heeft ook geen adres wijziging doorgegeven, ik was toen 14) 10 jaar terug ook al eens contact gehad (toen had ik nog wel een nummer) maar toen was het antwoord dat ik hem opnieuw moest halen daarna is hij kwijt geraakt in een (andere) verhuizing.
Maar ik ga er maar eens een mail aan wagen.
Margee schreef:Morrie schreef:ik heb net een nieuw pasje van de KNHS, zal blij zijn als ik van die nutteloze blaadjes af ben die ze zo af en toe sturen, heb er niets mee.
Maar..... ik wacht even af wat het Goois Natuur Reservaat gaat doen, want het is niet ondenkbaar dat die weer een ruiterbewijs van precies die club gaan eisen en als ik mijn hek uit ga met een paard, zit ik al op hun terrein
Ik ook..... Maar ik lees net dat je toegang hebt via je ruiterbewijs. Zou je dan niet meer apart ieder jaar je kaart moeten betalen?
Geef het geld ook liever uit aan een leuk blad over paarden..........
Marsu schreef:Ik snap hem even niet meer....
Afgelopen jaar heb ik zowel mijn ruiter- als menbewijs bij de knhs verlengd. Hierin zat voor zover ik weet die verzekering. Blad van de KNHS boeit me niet zo en verder heeft een KNHS lidmaatschap voor mij weinig meerwaarde, omdat ik niet in gebieden rij die alleen voor ruiterbewijshouders zijn.
Nu zie ik op die site waar naar verwezen wordt, het volgende:
Via uw Men/Ruiterbewijs was u altijd verzekerd voor de schade die uw paard aan anderen toebracht.
Deze verzekering werd achter de schermen voor u geregeld door Hippo International, via SRR en KNHS.
Voor bewijzen die na 1 oktober 2014 verlengd zijn is deze verzekering vervallen.
Betekent dit nu dat ik feitelijk voor niets betaald heb voor de verlenging van zowel ruiter- als menbewijs en verzekering?
Op de site van de KNHS kan ik er zo snel niets over vinden.