. Ik ben er ook weer bij net als voorgaande jaren als trouwe volger. Heb er zin in
. Meerijden lijkt me echt super leuk helaas woon ik zo ver weg. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik ben er ook weer bij net als voorgaande jaren als trouwe volger. Heb er zin in
. Meerijden lijkt me echt super leuk helaas woon ik zo ver weg.
Dat belooft wat.
. Lijkt me echt héérlijk. Alleen heb ik geen fancy huifkar, dus dan gaat er gewoon een tent mee
Hopelijk is het zandpad aan het eind van de rit niet zo zwaar als vorig jaar, toen was hij net opengetrokken.
)
, jullie kunnen wel een site beginnen met trektocht ter huifkar en paard door Drenthe proof kampeerplaatsen

kimberley23 schreef:Zo Mariska en Gerard nog tijd om over de huifkarvakantie te dromen of is het één en al klussen?
Kunnen jullie paarden nu bij huis staan?
) klaar is staan de paardjes inderdaad lekker bij huis. En de weides liggen om het huis, dus kan ze vanuit huis zien lopen dan.. Oooohhhh genieten lijkt me dat..
. Volg je huis topic ook jullie hebbe flink wat werk voor de boeg.
). Nog vier maanden geduld hebben. Ik vermoed met de drukte die we hebben, dat die maanden zo om zijn..
Zou je kijken?