Vorig jaar halverwege ingestapt. Nu ga ik genieten van jullie hele vakantie. Super om te volgen.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-15 10:26
wreckh schreef:
Gaaf! Heb jullie alle jaren nog gevolgd. Kaart is wat onduidelijk, maar klopt her dat jullie door Odoornerveen komen?
Bij de dagtochten in de openingspost staan ook links naar de afzonderlijke dagritten. Als je daarop klikt opent hij in Endomono een kaart met de route erop, en daarop kun je ook inzoomen.
Ja duurt nog erg lang 8 dagen... En qua weersvoorspellingen voor de 1e week van de vakantie ziet het er meer zo dan zo uit...
Ik ga ook voor het eerst de hele rit volgen. Vorig jaar halverwege ontdekt en zo genoten en zitten lachen achter mijn pc dus nu vanaf dag 1. Have fun allemaal
kusvoorjou
Geplaatst: 09-05-15 11:25
Jaaa leuk! Heb jullie vorig jaar ook gevolgd.
Zie dat jullie nu langs hoogeveen en tiendeveen komen! Ik woon in hoogeveen en heb mijn verzorg paard in tiendeveen staan! Jullie gaan vast langs haar.. dat is wel een hoofdweg.. grote melkveehouderij aan die weg, en daar staat ze.
Ik moet helaas 17 mei werken, anders kon ik jullie uitzwaaien ( ik woon ook in Ees ). Maar 30 mei kan ik jullie het laatste stuk vergezellen. Ik woon vlakbij de oversteek vanaf Eesergroen naar Ees, aan de n34 vlakbij zeven heuveltjes.
Superleuk! Komen julie reisverslagen in dit topic of wordt er nog e nuw topic hierover gemaakt? Ik wens jullie in eder geval al veel plezier voor straks!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-05-15 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou, de spullen van de campingwinkel liggen in de auto.. Lekker zittende vouwstoel, nieuwe METALEN bekers, een heerlijk warm vest, een regenpak, paraplu... We maken ons gewoon op voor het slechtste weer, dan kan het alleen maar meevallen
Als je ons via de Endomondo link volgt, kun je de laatste dag precies zien waar we rijden yenopi.. Haak maar aan haha
Ik gebruik dit topic als een soort interactive blog, dus hou jullie hier op de hoogte van al onze belevenissen, soms tot vervelends aan toe als het aan 'nee dat hoeft niet op bokt'-Gerard ligt haha
Coool zeg! Ik ga volgen, en wat betreft de weersvoorspellingen, het lukt ze vaak nog niet eens om een dag vooruit goed te voorspellen dus dat komt vast ook wel goed!