Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hahaha
maar later toch in twijfel wat het nou was.
Maris en ik hebben een wissel truc gedaan de laatste 10 kilometer. (we hebben de lange route gedaan)
Neskolay schreef:Er stond onderweg nog een fotograaf, weet iemand wie dat was?
na de pauze zat er een man (over de brug en dan links) op een stoel.
ik ben er ook wel benieuwd naar. NienSCHaap schreef:Neskolay schreef:Er stond onderweg nog een fotograaf, weet iemand wie dat was?
Ik heb wel meer fotografen gezienna de pauze zat er een man (over de brug en dan links) op een stoel.
Voor de pauze heb ik ook meerdere mensen gezien met een camera in handen.
daarna ook nog 2ik ben er ook wel benieuwd naar.
het laatste stuk vanaf de rustplaats hebben we afgesneden, aan het eind Amanda nog wel een keer tegengekomen.
Ites schreef:Vlak na de brug na de pauze stond mijn man te fotograferen, die foto's sturen we terug naar de organisatie. Ik denk dat alle fotografen dat doen?
Neskolay schreef:Ohw echt?het laatste stuk vanaf de rustplaats hebben we afgesneden, aan het eind Amanda nog wel een keer tegengekomen.
Voor de rustplaats ook Amanda.
Later toen we een heel groot stuk op open vlakte zijn geweest, aan het eind van de open vlakte zagen wij 1 fotograaf.
We waren ook echt als laatste dus misschien was de rest al weg?
volgens mij kwamen er namelijk nog 2 'groepen' na ons binnen en toen was iedereen binnen. NienSCHaap schreef:Neskolay schreef:Ohw echt?het laatste stuk vanaf de rustplaats hebben we afgesneden, aan het eind Amanda nog wel een keer tegengekomen.
Voor de rustplaats ook Amanda.
Later toen we een heel groot stuk op open vlakte zijn geweest, aan het eind van de open vlakte zagen wij 1 fotograaf.
We waren ook echt als laatste dus misschien was de rest al weg?
Wij reden dan net voor jullievolgens mij kwamen er namelijk nog 2 'groepen' na ons binnen en toen was iedereen binnen.

Neskolay schreef:Haha
Volgens mij zijn jullie ons meteen in het begin gepasseerd en later nog eens.
Waren jullie met redelijk grote groep? Western ruiters, pony schimmeltje (?) voor de kar en een fries?
hoe we dat voor elkaar hebben gekregen.
we hadden best Up tempo maar ook stukken lekker rustig aan gedaan. NienSCHaap schreef:Neskolay schreef:Haha
Volgens mij zijn jullie ons meteen in het begin gepasseerd en later nog eens.
Waren jullie met redelijk grote groep? Western ruiters, pony schimmeltje (?) voor de kar en een fries?
Ja dat wel, we hadden sommige wel 3x ingehaaldhoe we dat voor elkaar hebben gekregen.
Netjes de route gevolgd.![]()
Maar Klopt wij waren dat groepje![]()
We waren echt als bijna laatste ook binnenwe hadden best Up tempo maar ook stukken lekker rustig aan gedaan.