Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shiloh schreef:En het gaat maar door dat gegeneraliseer... bah bah.
Nu ga ik niet zo hard, maar ik heb inderdaad ook geen bel. Gewoon er nog niet opgezet eigenlijk. Meestal roep ik vriendelijk "pardon" en als er ruimte wordt gemaakt en ik passeer roep ik vriendelijk "bedankt!". Gelukkig nooit kwade gezichten. Maar ik wring me er ook niet tussen, maar houd gerust even in.
Danique_G schreef:Dat verbaasd mij nou ook zo karl66. Bij de rijlessen word je geleerd om te anticiperen op eventuele fouten van fietsers en buiten de auto vergeten velen dat.
LoveUggs schreef:Ze zouden eigenlijk speciale fietsroutes en paden voor wielrenners aan moeten leggen, zodat ze daar lekker kunnen fietsen en hun ding kunnen doen, en op de openbare weg een normalere snelheid kunnen aanhouden..
Cassidy schreef:Danique_G schreef:Dat verbaasd mij nou ook zo karl66. Bij de rijlessen word je geleerd om te anticiperen op eventuele fouten van fietsers en buiten de auto vergeten velen dat.
Anticiperen op fouten van fietsers? Sorry? Van dat soort dat denkt dat rood betekend dat je door mag rijden en dat je sowieso in je recht staat als je een aanrijding krijgt?
Danique_G schreef:Asociaal is wat je zelf van de brul maakt. Ze brullen omdat ze je betijds willen waarschuwen. Tuurlijk is het een dier en hoort een wielrenner ruim te passeren in een gepast tempo. Maar, als jouw paard ongelukken veroorzaakt door geeicht te trappen. Ten eerste ben jij schuldig en ten tweede.. Nouja dat paard hoort niet op de openbare weg (of een weg met omstanders oid)
Karl66 schreef:Cassidy, ik zou me niet te druk maken als ik jou was. Die wielrenners bij jou in de buurt zullen binnenkort wel uitgestorven zijn, vanwege the survival of the fittest.
Cassidy schreef:Danique_G schreef:Cassidy, bedoelde übeehaupt deelnemen aan het verkeer.
Ik ben me niet bewust van enig examen dat je als fietser behoort te hebben afgelegd voordat je aan het verkeer deel mag nemen?
Karl66 schreef:Dan moet je wel even je feiten correct hebben, die vrouw die overleden is, reed in een onoverzichtelijke bocht aan de verkeerde kant van het fietspad. Voor alle duidelijkheid, dat maakt het niet minder erg, maar het gaat wel om een wielrenner die zelf niks fout deed, maar niet meer in staat was om de fout van een andere weggebruiker te corrigeren en alsnog de schuld krijgt.
LoveUggs, het is jouw paard, jouw verantwoordelijkheid en jouw taak om je paard op te voeden en verkeersmak te maken. Die verantwoordelijkheid kan je natuurlijk nooit bij iemand anders neerleggen.