Sokje_6 schreef:Moest meteen aan dit topic denken bij het zien van de titel
Ashkerlon @ [VVDD] En dan wordt je aangevallen...
ik lag helemaal onder de bank met lezen, wat een verhaal en waanzinnig geschreven ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sokje_6 schreef:Moest meteen aan dit topic denken bij het zien van de titel
Ashkerlon @ [VVDD] En dan wordt je aangevallen...
lovebelle schreef:Ik had laats ook zo'n rotjongen.
Er is een smal fietspad waar ik langs kan, daarnaast is nof een best blubberig stuk rij liever op het pad. Maar als er een fietser aankomt zal het wel moeten.
Komt er dus zo'n jongen aan (in zijn eentje) ik netjes aan de kant....
Is ie dicht bij zet ie opeens zijn muziek knalhard aan.
En hoorde hem ook nog grinneken....
Omdat mijn pony dus eve gallopeerde omdat ze schrok.
Ben toen op het fietspad gaan rijden net zo lang tot hij zijn muziek uit zette![]()
Toen hij me voorbij fietste mompelde hij nogal wat scheldwoorden maar hij zal zijn les wel hebben geleerd
Snollygoster schreef:lovebelle schreef:Ik had laats ook zo'n rotjongen.
Er is een smal fietspad waar ik langs kan, daarnaast is nof een best blubberig stuk rij liever op het pad. Maar als er een fietser aankomt zal het wel moeten.
Ben toen op het fietspad gaan rijden net zo lang tot hij zijn muziek uit zette![]()
Toen hij me voorbij fietste mompelde hij nogal wat scheldwoorden maar hij zal zijn les wel hebben geleerd
Ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt met een bende jongens die hun muziek plots keihard opzetten om mijn paard te doen schrikken. Gelukkig heb ik een ontzettende koele kikker die zelden ergens van opkijkt, de jongens waren toen teleurgesteld dat mijn paard er niet op reageerde, ik heb me toen omgedraaid, mijn vriendelijkste glimlach opgezet en mijn middelvinger uitgestoken
diesuus schreef:Pffff ik kom soms gekke tegen.
Homo's die midden ol het ruiterpad liggen te rommelen, man die foto's aan het maken is van vrouw dier errug weinig aan had. (zeg maar niks)
Maar de vreemdste vind ik de potloodventer op zijn brommertje. Man stond langs het ruiterpad met zijn rug naar mij toe, iets te doen, ik passeer hem en paardje (fjord) vond (hij leeft niet meer) dat alles wat je vast kon houden eetbaar was. Dus hij duikt met zijn neus bij die man op schoot, heb nog nooit eentje zo snel zien krimpen! Man viel om met brommer en al.
Het engste was hier in de polder op viaduct, dat ze hun zeepkist gingen uitproberen.
Sandrina schreef:Leuk topic: Hier ook veel verhalen te vertellen. We rijden naast een fietspad en achteropkomende fietster en tegemoetkomende fietser kennen elkaar. Zij stoppen vlak naast ons en gaan staan praten. Fralla stopte ook; dacht zeker dat zij voor háár stopten? Gaat dan staan briesen als een stier en na enige aansporen liep ze weer verder. Daar kan ik geen verklaring voor vinden.
Zelfde rit; langs de weg staan een paar wandelaars te wachten tot wij voorbij rijden. Paard stopt, zij denkt dat die mensen op háár zitten wachten. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om echtpaar een ritje aan te bieden op koets. Mensen helemaal blij.
Als die mensen er weer af gaan, zet ik Fralla en koets aan de kant. Komt er van achteren een stroom schreeuwende wielrenners voorbij! Als zouden we in de weg staan, echt niet! Paard schrikt zich een hoedje. Ik vloek van schrik; ik sta keurig aan de kant, zo schreeuwen is niet/nooit nodig. Ik krijg commentaar van de wielrenners en ik steek mijn vinger op. Bah rotlui!
Jillsil schreef:Aangezien ik eigenlijk altijd buiten rijd kom ik nogal het een en ander tegen onderweg. Maar toen ik een keer een hele club knetterende harley motoren tegen kwam kreeg ik het toch wel benauwd. 1 of 2 heeft mevrouw geen moeite mee maar dit waren er misschien wel 30 of 40. Ik zag mezelf al over de weg heen schieten met vlammende hoeven naar huis, maar nee. De motorrijder die voorop reed stak zijn hand in de lucht en de hele club stopte en zetten de motors stil. De man vroeg hoelang hij ongeveer moest wachten dus ik zei dat als ik de oversteek naar het andere pad had gemaakt ze wel weer konden gaan rijden. Keurig werd er gewacht tot ik voorbij was en toen ik ver voorbij was werden de motoren gestart. Oef ik was opgelucht en heb ze dan ook allemaal hartelijk bedankt toen ik passeerde.
alwayshorse schreef:Jillsil schreef:Aangezien ik eigenlijk altijd buiten rijd kom ik nogal het een en ander tegen onderweg. Maar toen ik een keer een hele club knetterende harley motoren tegen kwam kreeg ik het toch wel benauwd. 1 of 2 heeft mevrouw geen moeite mee maar dit waren er misschien wel 30 of 40. Ik zag mezelf al over de weg heen schieten met vlammende hoeven naar huis, maar nee. De motorrijder die voorop reed stak zijn hand in de lucht en de hele club stopte en zetten de motors stil. De man vroeg hoelang hij ongeveer moest wachten dus ik zei dat als ik de oversteek naar het andere pad had gemaakt ze wel weer konden gaan rijden. Keurig werd er gewacht tot ik voorbij was en toen ik ver voorbij was werden de motoren gestart. Oef ik was opgelucht en heb ze dan ook allemaal hartelijk bedankt toen ik passeerde.
Dat is echt heel aardig! Kijk das een goed voorbeeld dat er toch mensen zijn due rekening houden met je
Snollygoster schreef:lovebelle schreef:Ik had laats ook zo'n rotjongen.
Ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt met een bende jongens die hun muziek plots keihard opzetten om mijn paard te doen schrikken. Gelukkig heb ik een ontzettende koele kikker die zelden ergens van opkijkt, de jongens waren toen teleurgesteld dat mijn paard er niet op reageerde, ik heb me toen omgedraaid, mijn vriendelijkste glimlach opgezet en mijn middelvinger uitgestoken
esmee1233 schreef:Ik krijg soms de reacties (omdat mijn pony een wit hoofd heeft en blauwe ogen) jouw pony is eng….Okee gewoon midden in het bos, dan zeg ik altijd: 'Ja sommige vinden haar inderdaad eng ja, maar ik vind haar mooi,'
heel bijdehand maar dan lopen die mensen wel meteen door
esmee1233 schreef:Ik krijg soms de reacties (omdat mijn pony een wit hoofd heeft en blauwe ogen) jouw pony is eng….Okee gewoon midden in het bos, dan zeg ik altijd: 'Ja sommige vinden haar inderdaad eng ja, maar ik vind haar mooi,'
heel bijdehand maar dan lopen die mensen wel meteen door
blowdiene schreef:Ik heb een keer tijdens een buitenrit meegamaakt dat mensen bang waren voor mijn paard en zich verstopte achter bosjes.. Mijn paard natuurlijk helemaal over de rooie, en heb die mensen maar even uitgelegd dat het beter is gewoon op de weg te blijven staan, omdat de meeste paarden het toch wel eng vinden als je je verstopt..