heb al mooie horsebead voor mijn fries gemaakt zodat we gindiaantje kunnen spelen hihihi
speurneusc
Geplaatst: 04-03-14 22:12
haha ws ik ook al mee bezig
grijnzzzz
Branca
Geplaatst: 05-03-14 14:55
Ben nog aan twijfelen.. . kom dan in mn eentje de zaterdag. Maar heb geen zin in mn eentje de rit te rijden...
speurneusc
Geplaatst: 05-03-14 15:58
kunnen ook een tijd afspreken miss dat we verzamelen, gaan we als bokt groepje hebben we al eerder voorgesteld, voorwaarden is alleen dat je verkleed mee moet anders rij je voor gek tussen ons
tegen dat het de 29e is zullen we dan met zijn allen een tijd afspreken?
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-14 17:02
speurneusc schreef:
kunnen ook een tijd afspreken miss dat we verzamelen, gaan we als bokt groepje hebben we al eerder voorgesteld, voorwaarden is alleen dat je verkleed mee moet anders rij je voor gek tussen ons
Ik rij alleen niet met een eigen paard mee, ik rij mee met een manegepaard van PCK dus ik ga in ieder geval de route rijden maar ik heb verder geen idee hoe en wat. Ik ben in ieder geval om half 12-12 uur aanwezig op de manege om op m'n gemakje op te zadelen etc.
meestal kun je zelf bepalen wanneer je start, natuurlijk is wel wel een begin en eindtijd van starten maar daar tussen start je gewoon liefst natuurlijk niet iedereen in 1 keer
verder staat de route meestal met gekleurde lintjes aangegeven je hebt rood, geel en wit rood is voor rechts(rrr), ik meen wit voor links en geel rechtdoor maar dat kan ook andersom zijn vaak krijg je ook nog een kaartje mee
Ja maar dat is zeker voor mensen die de rit op eigen houtje rijden? Ik weet namelijk niet hoe het zit met de manegepaarden. Ik geloof dat wij in een groep gaan onder begeleiding dus ik denk dat ik wel aan een starttijd vastzit, aangezien wij met de route starten om en nabij 13:00 volgens het inschrijfpapiertje.
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-14 19:02
Oh, ja als jullie onder begeleiding gaan met manege paarden , zullen jullie wel apart gaan
Zag dat de starttijd was vanaf 13.00 dus dan hoeven wij jullie spoor maar te volgen