Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

soms liggen ze er ook naast, maar als het een dikke boomstam is dan is het toch nog een leuke sprong, in ieder geval voor mijn fjordje wel 
heidiLOVER schreef:Het Dijkgatsbos is vooral heel klein.. Het is eigenlijk echt een crossroute.
Voor mij dichtbij dus ik ga wel vaker heen en zolang het niet drassig is vind ik het prima rijden daar!
Bralindy, die route klinkt wel erg gaaf, is dat een bepaalde ruiterroute of allemaal door elkaar?
Als je wilt kan je van Wijk Aan Zee helemaal door naar Egmond rijden, volgens mij zelfs wel verder. Damelza schreef:Iedereen lekker aan het rijden?
Ik wil dit weekend naar het Amsterdams bos. Nu vroeg ik me alleen af of je ergens een kaart kan krijgen? Aangezien we graag door het watertje willen (:

heidiLOVER schreef:Im het Amsterdamse bos heb je toch een menpad? Of was dat juist niet zo? Ik weet het eigenlijk niet zeker.
Als ik een boskaart koop verwacht ik goed onderhouden paden, want daar zou het immers naartoe moeten gaan. Maar wat ik af en toe tegenkom