Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:Nee, alleen op GPS registreren van je rondje en dan thuis via WiFi uploaden werkt ook
brittney98 schreef:Ilse_123 schreef:ik kan geen topsnelheid bekijken... volgens mij heb je daar de betaalde versie voor nodig ofniet?
Dat kan bij mij wel een heb ook de gratis versie.
Ilse_123 schreef:ik kan geen topsnelheid bekijken... volgens mij heb je daar de betaalde versie voor nodig ofniet?
probabeest schreef:heb me ook aangemeld maar kan geloof ik even duren voordat je ertussen staat toch?
ik ben in ieder geval Natascha, 37 jaar en men dus recreatief met een NMPRS minipaardje (gemiddelde snelheid is dan ook niet zo hoog)
probeer sinds kort wel vaak mee te rijden met de shetlander menritten die hier via bokt gehouden worden.
de eerste rit heb ik niet in mijn tracker staan maar ik weet dat iemand die toen mee gereden heeft hem wel heeft, weet iemand of ik deze kan kopiëren of zo naar mijn eigen tracker?
Olympia96 schreef:Leuk idee!
Heb me net aangemeld, maar ben nog niet geranked zag ik. Ik cross het liefste door het bos met m'n hittepetit. Donderdag gaan we weer voor het eerst sinds lange tijd (peesblessure, kreupelheid vanwege gekkigheid in mijn vakantie en nu ook mijn gescheurde enkelbanden en gebroken voet sinds eind september, maar ik zit er weer op).
melody7 schreef:Volgens mij zit ik erin nu als het goed isMoet je dan steeds dat programma aanzetten als je gaat rijden of hoe werkt dat nou precies?
melody7 schreef:Volgens mij zit ik erin nu als het goed isMoet je dan steeds dat programma aanzetten als je gaat rijden of hoe werkt dat nou precies?