Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:57

ik kan geen topsnelheid bekijken... volgens mij heb je daar de betaalde versie voor nodig ofniet?

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:57

heb me ook aangemeld maar kan geloof ik even duren voordat je ertussen staat toch?

ik ben in ieder geval Natascha, 37 jaar en men dus recreatief met een NMPRS minipaardje (gemiddelde snelheid is dan ook niet zo hoog :D )
probeer sinds kort wel vaak mee te rijden met de shetlander menritten die hier via bokt gehouden worden.
de eerste rit heb ik niet in mijn tracker staan maar ik weet dat iemand die toen mee gereden heeft hem wel heeft, weet iemand of ik deze kan kopiëren of zo naar mijn eigen tracker?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:58

Leuk idee!

Ik ben irma en rij met mijn paint Blue en meestal samen met mijn dochter op haar welsh-cob Nina
ben 47 jaar trouwens en rij rond de Nederlands/Belgische grens

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 21:59

Ik heet Brittney, ik ben 15 jaar en ik woon in Emmen(Drenthe) ik zit in de 3e klas van de middelbare school. Ik rijd heel erg veel buiten met mijn Fjord Elwin(5 jaar). Het bos(Oosterbos) bij ons in de buurt is niet heel groot maar we redden ons wel. Staatsbosbeheer is aan het regelen dat we nog maar ruiterpaden krijgen dus kunnen we nog meer km's rijden.

probabeest

billy, mijn topsnelheid is 17, ... km/uur :')
was mijn eerste echte galopje voor de wagen op de tankbaan bij ede (hei), was aan het eide van de rit dus ging niet meer zo heel hard _O-

ilse, ik heb de gratis versie maar kan het wel zien :j
Laatst bijgewerkt door probabeest op 20-10-13 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

UMayDream

Hilli schreef:
Nee, alleen op GPS registreren van je rondje en dan thuis via WiFi uploaden werkt ook :j

Oh, dat is handig dan! :D Dan kan ik de (zeldzame := ) keren dat ik op buitenrit ga, Endomondo gebruiken.
Ik zal me dan even voorstellen in het topic, denk niet dat ik er veel zal zijn omdat ik ook niet veel buitenrij, maar even voor het idee. :P
Mijn naam is Amarens, 17 jaar, kom uit Leeuwarden en doe MBO Diermanagement. Sinds 1,5 jaar rij ik de KWPN'er merrie Oneta, ook 17, van Houston. Door Oneta ben ik een echte dressuurmiep geworden, hiervoor reed ik op de maneges en heb ik meerdere verzorgpaarden gehad. We rijden dus voornamelijk dressuur, het doel is om fatsoenlijk de bak door te komen en uiteindelijk in de B te kunnen starten. We vinden het allebei héérlijk om ook eens op buitenrit te gaan, maar aangezien het erf uitkomt op een drukke weg doen we dat niet zo vaak aangezien we dan altijd met de trailer weg moeten. Deze vakantie zijn we 1 week weggeweest naar Gaasterland, Ruigahuizen nabij Balk. We hebben zo genoten van iedere dag lekker boscrossen. Vorig schooljaar is ze ook 4 weken met me mee geweest op stage, in Markelo, waar we veel hebben buitengereden. Dat was ook een heerlijke tijd!
De eerstvolgende keer dat we weer eens eropuit gaan in de bossen, zal ik kijken of ik Endomondo aan de praat kan krijgen en ondertussen in meeleesstand dit topic volgen :P

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:00

Ilse_123 schreef:
ik kan geen topsnelheid bekijken... volgens mij heb je daar de betaalde versie voor nodig ofniet?

Dat kan bij mij wel een heb ook de gratis versie.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:00

brittney98 schreef:
Ilse_123 schreef:

Dat kan bij mij wel een heb ook de gratis versie.

moet je de engelse versie voor hebben :Y) :Y) maar brittney wat is de jouwe?
Laatst bijgewerkt door billy3105 op 20-10-13 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:01

Wat leuk! Mag ik me ook melden? Ik maak samen met mijn verzorgpaard aardig wat kilometers, en daar komt er nu nog een bij dus het word alleen maar meer :)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 22:01

Ilse_123 schreef:

Via de computer kan je het wel zien, mijn app geeft het ook niet aan (de nederlandse doet dat niet).
Hou er wel rekening mee dat de topsnelheid niet altijd even betrouwbaar is, als je het GPS signaal even kwijt bent kunnen er hele rare waardes uitkomen.
Mijn topsnelheid is trouwens 45,6 km/h (was alleen niet helemaal de bedoeling _O- eigen initiatief van paardlief)
probabeest schreef:
heb me ook aangemeld maar kan geloof ik even duren voordat je ertussen staat toch?

ik ben in ieder geval Natascha, 37 jaar en men dus recreatief met een NMPRS minipaardje (gemiddelde snelheid is dan ook niet zo hoog :D )
probeer sinds kort wel vaak mee te rijden met de shetlander menritten die hier via bokt gehouden worden.
de eerste rit heb ik niet in mijn tracker staan maar ik weet dat iemand die toen mee gereden heeft hem wel heeft, weet iemand of ik deze kan kopiëren of zo naar mijn eigen tracker?

In de app kan je naar geschiedenis en dan kan je rechtboven op een icoontje klikken en dan kan je handmatig het aantal km's invoeren wat je hebt gereden. Je hebt dan geen kaartje, maar dan staan ze er wel. Ik doe dit ook als mijn mobiel halverwege is uitgevallen (oude mobiel :P ), dan zoek ik op hoeveel km het was en voer ik het handmatig in.
Laatst bijgewerkt door mooney op 20-10-13 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Crazymel

Re: Endomondo challenge: Bokt Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:02

wat een leuk idee heb me ook aangemeld

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:03

Plaats 14 :D

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:03

Leuk idee!

Heb me net aangemeld, maar ben nog niet geranked zag ik. Ik cross het liefste door het bos met m'n hittepetit. Donderdag gaan we weer voor het eerst sinds lange tijd (peesblessure, kreupelheid vanwege gekkigheid in mijn vakantie en nu ook mijn gescheurde enkelbanden en gebroken voet sinds eind september, maar ik zit er weer op ;-)).

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:04

Zonde dat ik Endomondo nog niet had, heb van 1 augustus tot nu al heel erg veel gereden, maar dat word dan niet meegeteld :') Dan moet ik nu nog maar wat meer gaan rijden :+

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:04

Ik heb mij ook aangemeld!
Leuk initiatief! :D

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:05

Olympia96 schreef:
Leuk idee!

Heb me net aangemeld, maar ben nog niet geranked zag ik. Ik cross het liefste door het bos met m'n hittepetit. Donderdag gaan we weer voor het eerst sinds lange tijd (peesblessure, kreupelheid vanwege gekkigheid in mijn vakantie en nu ook mijn gescheurde enkelbanden en gebroken voet sinds eind september, maar ik zit er weer op ;-)).

:(:) poor you!

is er iemand die ook in het ulvenhoutse/ sint anna / mastbos rijden?

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:07

billy3105 schreef:

Vreemd, die van mij is wel gewoon nederlands. Mijn hoogst gemeten snelheid is 39 km. :D

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:07

ahhh, ik sta er nu ook tussen, plek 19 *\o/*

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:09

brittney98 schreef:
billy3105 schreef:

Vreemd, die van mij is wel gewoon nederlands. Mijn hoogst gemeten snelheid is 39 km. :D

wiehoe ongveer 64,8 :Y)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:11

Volgens mij zit ik erin nu als het goed is :) Moet je dan steeds dat programma aanzetten als je gaat rijden of hoe werkt dat nou precies? :+

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:12

Ja je zet hem gewoon aan en dan meet hij via gps :)

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:12

Ik heb even gekeken die van mij is idd engels... :Y)

Denk dat ik intussen ook wel harder ben geweest ik heb vanmiddag meegereden in de desert trail in Appelscha over de kale duinen dan kun je mooi crossen. :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:13

Ik heb me ook aangemeld! Ik zet Endomondo niet bij iedere rit aan, maar ik ga me dat nu toch maar weer aanwennen :)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 22:13

melody7 schreef:
Volgens mij zit ik erin nu als het goed is :) Moet je dan steeds dat programma aanzetten als je gaat rijden of hoe werkt dat nou precies? :+

Als je gaat rijden open je Endomondo, moet je even instellen dat je gaat paardrijden (een keer kiezen, dan blijft het erop staan tot je weer een andere sport kiest) en op de groene knop drukken (niet vergeten, ken iemand die de app had aangezet maar niet op play had gedrukt hihi).
En als je weer klaar bent druk je op pauze en dan op stop.
Als je internet via je mobiel hebt wordt het meteen online gezet, anders moet je even wachten met afsluiten tot je binnen WiFi bereik bent

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:14

melody7 schreef:

ja moet je steeds opnieuw aanzetten. Kun je bijv. ook doen als je les hebt :+ had ik een x voor de lol gedaan is toch 5,44 km :+ maar dat was in september dus telt niet mee