bosch en duin wordt voor mij te ver, ik heb geen trailer namelijk. ik zou zondag ochtend om 10 uur kunnen bij de drie linden. laat maar weten of er meer gegadigden zijn!
het lijkt mijn verstandig om het rustig te houden. de paarden zijn ook vreemd voor elkaar. mochten er mensen wel even hard willen kunnen we altijd even splitsen. ik pas me aan aan de rest. voorop staat veiligheid!!
Ik haak ook graag een keer aan, Voor een iets meer up tempo ritje(geen ongecontroleerde race partijen) door de drunense duinen! Ben er niet bekend met de weg, Dus zou het leuk vinden om een keer te gaan met iemand die wel bekend is daar
Ben ik het bezit van een trailer. Echter wel alleen in het weekend ivm een vader die de trailer moet rijden
Ik ga met stalgenoten flink pittig rijden, beetje moe maken. Wellicht komen we jullie tegen. Makkelijk te herkennen, een vos Tinker met harten op z'n billen.
De bossen waren idd goed nat! Sommige stukken waren heel slecht.
Maar heb vanochtend wel genoten! Volgens mij niemand van hier tegenkomen. Wel 2 keer een groep van, ik denk, manege van loon tegen gekomen. Ben 2,5 uur onderweg geweest en heb een ruime 22 km gereden.