Ik kom met een groep vanuit Hoogersmilde wat aan het Drents-Friese wold zit, 30 minuten stappen en we zijn in appelscha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En we zijn volgen mij een keer verkeerd gereden dus heel veel bordjes gemist
Anna_Amy schreef:Hier een bericht vanuit de organisatie van de Autumn Desert Trail
Tijdens de rit willen wij vanuit Stichting Life en Staatsbosbeheer graag een educatie inslag inbrengen. Dit betekend dat wij de deelnemers tijdens de rit graag informatie over het gebied willen geven op een leuke manier. De vorige keren hebben wij dit gedaan door een puzzelrit ervan te maken. Onze ervaring daarmee is dat bijna niemand die puzzelrit ook werkelijk doet.
Nu was onze vraag of jullie zelf ook ideeën hebben hierover??
Met vriendelijk groet,
Organisatie Autumn Desert Trail
Just_Sannee schreef:Maar als de rit geen vaste route heeft zegmaar, dan kan je toch net zo goed in een ander punt beginnen?
Ik kom met een groep vanuit Hoogersmilde wat aan het Drents-Friese wold zit, 30 minuten stappen en we zijn in appelscha
Napie schreef:Ik start vanaf de Alberthoeve. Kwartiertje stappen.
Anna_Amy schreef:Hier een bericht vanuit de organisatie van de Autumn Desert Trail
Tijdens de rit willen wij vanuit Stichting Life en Staatsbosbeheer graag een educatie inslag inbrengen. Dit betekend dat wij de deelnemers tijdens de rit graag informatie over het gebied willen geven op een leuke manier. De vorige keren hebben wij dit gedaan door een puzzelrit ervan te maken. Onze ervaring daarmee is dat bijna niemand die puzzelrit ook werkelijk doet.
Nu was onze vraag of jullie zelf ook ideeën hebben hierover??
Met vriendelijk groet,
Organisatie Autumn Desert Trail
unihorses schreef:DPTomboy schreef:Nog maar even een keer vragen, want wil wel graag meedoen..
Is er iemand die nog een rijmaatje zoekt, ik mag niet alleen...
zou je je tempo willen aanpassen?![]()
nou kan jij draven als ik stap... en als jij galop wil kan ik draven...
dus is misschien wat te regelen?
)DPTomboy schreef:unihorses schreef:
zou je je tempo willen aanpassen?![]()
nou kan jij draven als ik stap... en als jij galop wil kan ik draven...
dus is misschien wat te regelen?
Vind ik prima, maar Tomboy vindt toch echt dat hij op de vlakte even mag racen..
(tenminste dat was vorig jaar het geval, kon hem wel bij me houden maar hij bleef
druk tot hij even zijn gang mocht gaan)
Kan Uni zo'n rit aan van redelijk wat km (en mul zand)?
unihorses schreef:DPTomboy schreef:
Vind ik prima, maar Tomboy vindt toch echt dat hij op de vlakte even mag racen..
(tenminste dat was vorig jaar het geval, kon hem wel bij me houden maar hij bleef
druk tot hij even zijn gang mocht gaan)
Kan Uni zo'n rit aan van redelijk wat km (en mul zand)?
km komt goed... zand? geen idee... wil volgende week eens ff gaan checken daar ... rond de vlakte waar je wel mag komen zitten ook achterlijk mulle paden....
Rianne_ schreef:unihorses schreef:
km komt goed... zand? geen idee... wil volgende week eens ff gaan checken daar ... rond de vlakte waar je wel mag komen zitten ook achterlijk mulle paden....
Als het goed is komt er aankomende week meer regen dus dan wordt het ook minder mul!
unihorses schreef:Rianne_ schreef:
Als het goed is komt er aankomende week meer regen dus dan wordt het ook minder mul!
jaah, maar het is daar altijd mul![]()
dus dat beetje regen... nee, zie nog niet dat dat echt verschil gaat maken...
maar moet zeggen, heb het daar nog niet te paard gedaan... alleen met de kar maar dat is haast niet te doen![]()
( ja, te paard wel, maar dan niet over het men pad... wat zo mul is... )
kim345 schreef:Dfw mul? Helemaal niet toch? Rij er wel vaker maar ik vind het meestal erg meevallen. Ook als het zo'n poos warm is geweest. Het zijn echt maar hele keine stukjes en de rest is fijn hard en vlak. Achterlijk mul zou ik toch niet zeggen...