Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yinthee schreef:Daar ben ik het dus niet mee eens. Die paarden weten daar precies waar ze altijd mogen galopperen, de hele groep raakt al opgefokt zodra ze in de buurt van die plek komen, en iedereen moet dan eerst halt houden.. en zodra ze het "strartsignaal" krijgen dan gaan ze ook meteen, en hoe!
Ja er zijn heus ook paarden die niet zo hard kunnen, die altijd als laatste 'eindigen' (en met normaal tempo ook vreselijk traag zijn) maar die gaan alsnog hard in vergelijking met een rustig hand galopje.. En dan moet je ook maar nét mazzel hebben dat dat paard die week wordt gebruikt en je daarop wordt ingedeeld..
Dus ja, Desireetje89, je moet best pittig kunnen rijden voor dit kamp want die rengalop wordt sowieso een paar keer gedaan.

Volgens mij heb ik werkelijk niets gezegd over dat de paarden niet zouden luisteren of iets in die richting, maar oke.
En ook wij verzinnen dit niet, ook puur uit eigen ervaring Yinthee schreef:Volgens mij heb ik werkelijk niets gezegd over dat de paarden niet zouden luisteren of iets in die richting, maar oke.
Ik zit het toch echt niet ter plekke te verzinnen dat er overal eerst werd gestopt voordat er werd gegaloppeerd en de paarden opgefokt waren omdat ze al wisten dat ze daar mochten. (Wat trouwens helemáál niet erg is, en zeer begrijpelijk dat die paarden zo doen) Maar goed blijkbaar mogen hier alleen maar uiterst positieve dingen gezegd worden en is iets anders gelijk bullshit en verzonnen. Prima hoor.

dus dat kan daar ook aan liggen. Ik zou het persoonlijk niet meer doen, vooral omdat ik nu gewoon een quarter onder mijn kont heb die ik door bos, duin en strand kan rijden
_Liz89_ schreef:__Martine__ schreef:Wat leuk een topic over de westernweek, ik ga ook in de tweede week!
Leuk hoor, nog een deelnemer
Ik ga dan ook, en nog twee anderen in dit topic (mocht je het niet gelezen hebben)

_Liz89_ schreef:__Martine__ schreef:En voor mensen die alleen gaan en dat een beetje eng vinden, het komt echt goed en je bent niet de enige die niemand kent.
Ik ga alleen, een hele stap voor mijEen paar jaar terug zou ik dat echt nooit gedaan hebben.
Maar ik bedacht me laatst idd ook dat er vast wel meer alleen gaan, en iedereen heeft dezelfde passie/hobby, dan sluit je je ook makkelijker bij elkaar aan

Maar komt goed haha