Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shilady schreef:Tja ik heb het andere topic ook gelezen
en ik vind toch dat er aardig veel bewijs is van sexueele intimidatie en idd ook wel min of meer aanranding....
slimmerik schreef:Ik ben geen jurist maar misschien kunnen jullie overwegen jullie te bundelen en dit bedrijf aansprakelijk stellen voor geleden financiële en mentale schade en weet ik waar ze op aan te klagen zijn?
Citaat:Net als in Nederland worden in Tunesië seksuele contacten met minderjarigen aangemerkt als een ernstig strafbaar feit. De autoriteiten van Tunesië kennen een zeer stringent vervolgingsbeleid; bij een veroordeling hiervoor worden (zware) straffen opgelegd. Los van bestraffing in Tunesië geldt dat men (ook) voor in het buitenland begane misdaden op het gebied van kinderseks in Nederland strafrechtelijk vervolgd kan worden.
Citaat:Wanneer een vrouw in ernstige mate ongehoorzaam is aan haar echtgenoot heeft de man volgens de Koran het recht haar, na een traject van vermanen en vermijden, licht te tuchtigen door middel van een symbolische, lichte tik met een miswak, een takje dat gebruikt wordt om de tanden te reinigen. De tuchtiging mag geen pijn doen en geen letsel veroorzaken. Een Hadith vermeldt dat Mohammed ooit zijn afschuw uitsprak over het slaan met de woorden: 'Hoe is het mogelijk dat iemand zijn vrouw slaat zoals je een wilde kameel slaat en vervolgens met haar wil slapen?'.
papagroom schreef:Als iedereen nou eens een linkje naar bijde topics naar Alberto Stegeman stuurt...T zou me niets verbazen als hij er instapt.
http://www.albertostegeman.nl/
Desty schreef:HolyPope schreef:Kan er niets aan doen maar moet het toch kwijt... Bij hoeveel meiden is 't 'm wel gelukt? Meiden die er met geen woord over durven te reppen...??
Dit is dus wat ik ook probeer te zeggen in het andere topic. En misschien ook wel incl. haar zelf?