Lizet1994 schreef:Ach, zal ik dan voor de grap de wettelijk regel e vne hanteren.
1. Een trekker mag nooit harder dan 25 km per uur, want ander is zijn remweg te lang.
2. een trekkerchauffeur valt onder de arbo wet, en mag vanaf 16 jaar zn papiertje halen.
3. Controle op veiligheid 0,0 met alles mag je de weg op, totdat de politie achter je rijd die overigens alleen het woord verlichting kennen. En geen verstanf hebben van, aslast, ledig gewicht, geladen gewicht, remmen, en preciese afmetingen van ladingen.
Hmm, waar gaat het hier fout? Volgens mij begint het al bij de wet:) als er op auto"s geen apk zou zitten zou elke domkop met een krotje de weg oprijden! Het gebeurt niet door de regeltje!
Toch fijn dat zo'n trekkertje met een volle drieassige dumper, met kapot rechter achter licht zo'n 50 km per uur voor je zit.
) en hij vond het juist grappig om langs paarden te scheuren want dat was zo lachwekkend als t fout ging....
. 
) dan tussen die mastodonten te gaan rijden. Zelfs als paardlief er niet zwaar van onder de indruk is, ik krijg het zelf al spaans benauwd als zo'n gevaarte komt langsdenderen. Dus nu maar even niet buiten, of andere route kiezen, beter voor de bloeddruk
.