Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolien87 schreef:_helga_ schreef:ik heb een keer met rugzak gereden maar dit is een ramp!
je hebt van die heup tasjes die zijn wel heeel fijn
Maar natuurlijk, het eeuwige, tijdloze heuptasje. De laatste keer dat ik zo'n ding heb gedragen was volgens mij nog in de avond4daagse-tijd en vond ik het vreselijk om zo'n ding te dragen. Volgens mij is het moment nu daar dat ik daarop ga terugkomen![]()
En een rugzak lijkt me ook niet ideaal, behalve met een stapritje zal het misschien nog gaan. Maar ik zie het al gebeuren zodra je het tempo wat verhoogt *klots klots klots*
), sleutelbos=hoevenkrabber, papieren zakdoekjes, reserve elastiekjes en leertjes voor veiligheidsbeugels, telefoon, nu het weer warm is een vliegennetje voor over mijn cap/hoofd, voor laat in de avond een armlamp, wortelschijfjes voor mijn paard ... en een garmin pols-gps.
. ) jameyskatje schreef:officieel gesproken moet je volgens mij:
(uitgaand van het ruiterrijbewijs)
een hoevenkrabber
een hesje
een touw om de hals
geen spaghettibandjes maar bedekte schouders
geen sjaal
een cap op
een bit
zadel met beugels
de hoevenkrabben, het hesje en het halstertouw neem ik eerlijk gezegd bijna nooit mee. Maar ik snap wel waarom die regels er zijn en nutteloos zijn ze ook niet. Ik heb het mezelf alleen nooit aangewend.
jameyskatje schreef:officieel gesproken moet je volgens mij:
een hoevenkrabber
een hesje
een touw om de hals
geen sjaal
een cap op
een bit
zadel met beugels
de hoevenkrabben, het hesje en het halstertouw neem ik eerlijk gezegd bijna nooit mee. Maar ik snap wel waarom die regels er zijn en nutteloos zijn ze ook niet. Ik heb het mezelf alleen nooit aangewend.
Sok schreef:jameyskatje schreef:officieel gesproken moet je volgens mij:
een hoevenkrabber
een hesje
een touw om de hals
geen sjaal
een cap op
een bit
zadel met beugels
Ja m'n neus! Echt niet!
Als ik bitloos wil buitenrijden, doe ik dat. Blij dat ik niet meedoe aan die onzin, ruiterbewijs. Pff..
Sok schreef:jameyskatje schreef:officieel gesproken moet je volgens mij:
een hoevenkrabber
een hesje
een touw om de hals
geen sjaal
een cap op
een bit
zadel met beugels
Ja m'n neus! Echt niet!
Als ik bitloos wil buitenrijden, doe ik dat. Blij dat ik niet meedoe aan die onzin, ruiterbewijs. Pff..
jameyskatje schreef:allemaal leuk en aardig. maar ALS er iets gebeurd buiten, en je hebt bv geen bit in of geen cap op, dan ben je niet verzekerd. En een groot voordeel van het ruiterbewijs is, dat ze een hele goede dekkende verzekering hebben
De verzekering van het ruiterbewijs is alleen maar een aanvulling op je eigen AVP, die betaalt pas als niemand anders gevonden kan worden om te betalen. Tjonge wat een goede verzekering
jameyskatje schreef:allemaal leuk en aardig. maar ALS er iets gebeurd buiten, en je hebt bv geen bit in of geen cap op, dan ben je niet verzekerd. En een groot voordeel van het ruiterbewijs is, dat ze een hele goede dekkende verzekering hebben