Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
is voor ons beter te doen
) Eventueel kunnen we ook een pauze houden zodat de paarden weer op temperatuur kunnen komen (en de ruiters ook..). Het plan is om lekker door te rijden, maar indien nodig kunnen we ons wel aanpassen. BenteAmy schreef:Ik had al met kim345 afgesproken om maandag in Beetsterzwaag te gaan rijden. Wie mee wil, mag mee! We zouden om 12:00 gaan of om 10:00 als het weer zo warm gaat worden (of ertussenin: 11:00 kan ook!) Eventueel kunnen we ook een pauze houden zodat de paarden weer op temperatuur kunnen komen (en de ruiters ook..). Het plan is om lekker door te rijden, maar indien nodig kunnen we ons wel aanpassen.
want word warm carmenmisty1 schreef:Ik zou graag mee willen met me fries ik woon in harlingen ik ga alleen mee als wat vroeg is 10 11 uurwant word warm
We moeten alleen even kijken of er nog meer mensen meewillen en wat een handige plaats is om af te spreken. Ik neem aan dat jij met de trailer komt, dus dan moeten we daar even rekening mee houden.
okee nou dat zou hanna leuk vinden water ik ga voor het eerste keer dusmaar goed ik wil dan wel t adres weten