Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ach.. jullie zullen mijn mooie blauw versierde gezicht nog wel zien zondag... Bij mij is het goed afgelopen, maar ik heb veel geluk gehad en zowel ik als paard deden niks geks, was stom ongeluk omdat mijn paard zijn voorganger in galop tussen twee smalle boompjes wilde volgen ipv op mijn aanwijzingen naar links gaan.
Maar hoop er in het najaar wel bij te zijn.
Als iemand tegen zijn gevoel in toch mee gaat met de groep en zich er niet helemaal goed bij voelt, of vanuit joligheid gekke crosscapriolen gaat uithalen kunnen er ernstige ongelukken ontstaan. Want degene die vanuit joligheid een boomstammetje springt kan dat best, maar kan het paard erachter dat ook wel? En durft zijn berijder dat wel aan? Er gebeuren nog steeds verschrikkelijke ongelukken, met kundige ruiters. Veiligheid gaat daarom voor de galop, wat niet wil zeggen dat ik niet wil of kan of durf te galoperen natuurlijk 
Ik heb er in iedergeval veel zin in!
Maar ik vraag me af of de route een beetje te doen is met een menwagen?
Ja ik wil ook in oktober gaan rijden zodat ik nog even een tijdje kan trainen haha
Daarom wilde ik ook vroeg starten want wij gaan in de namiddag langs Oma enz. Mijn moeder moet zelf werken en geeft nooit zoveel om dit soort dagen.
janneke584 schreef:De route is te doen, mits je paard voldoende conditie heeft en je tussendoor wel een keer extra rust neemt. Wij hebben precies dezelfde rit met onze aangespannen club gereden.
Vorige keer heb ik een heel stuk ernaast gelopen, bij de open vlakte in de buurt, omdat ik het veelte zwaar vond worden en dat aan het eidn van de rit, want ze had er best wat moeite mee toen, met dat zware zand.