ga dat ook doen plakken we na Amerika 3 maanden Australië aan vast ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga dat ook doen plakken we na Amerika 3 maanden Australië aan vast ofzo
misschien dat ik maar een BBL opleiding of een cursus moet doen voor een bepaald beroep
niet elke ranch doet dat

maar als je daar gaat werken leer je ook veel hoor. Als je echt voor het rijden gaat is het wel handig om wat basiskennis te hebben idd
komt vast goed!
zou leuk zijn als er een stal zou zijn waar e met zen 2en terecht zou kunnen komen!
maar ach, je leert er heel veel van 

wil wel even alles duidelijk hebben en niet dat ik na een paar weken al denk "wat doe ik hier"
Mijn engels is gelukkig prima, alleen schrijven is soms eff goed nachecken met spellingscorrector maar dat komt wel goed
Dus idd, daar moeten we ook naar kijken
wanneer ben je nou echt klaar?
vond dat inderdaad heel gaaf klinken lifaya schreef:ticket is wel iets duurder nicoledenk dat een ticket ongeveer 1500 doller minimaal is, althans, hangt er natuurlijk van af waar je heen gaat
maar de ervaring vind ik het belangrijkste, het zou nog leuker zijn als ik het voor de rest van mijn leven kan doen en een stoere sexy cowboy vind daar
5 maandjes ongeveer en daarin eerst rijbewijs halen haha
Vind dat ze snel gebruik van je maken, goedkope/gratis hulp. In Nederland in ieder geval wel.
) en dan met bijv Nicole te delen, maar met vreemden een badkamer delen is toch altijd wel even eng in het begin
vooral als je nummer 2 moet doen
In Tunesie was ik stront (
) gelukkig dat ik mijn eigen badkamer en wc had
ik zat door de buikinfectie zo erg aan de schijterij dat het was alsof ik gelanceerd werd
sorry hoop dat jullie geen nachtmerries krijgen nu
maar op zulke momenten ben je zoooo blij met je eigen plekkie