mika11 schreef:Ahkal Teke,
Dat weet ik niet zeker.
Tussen dat eigen pad, en het ruiterpad, zit nog een stukje bos.
Ik weet niet of dat ook bij haar hoort, of gewoon bij het bos.
Als het bij het bos hoorde, maar nog niet op het ruiterpad, mochten we er dus allemaal niet komen.
Wij niet te paard, en zij niet in de auto.
Wat je eigenlijk had moeten doen is foto's maken van haar op dat stuk bos. Of iig foto's van de sporen van de auto, dan had je wat meer bewijs.
Ik snap niet zo goed waarom jij geen aangifte zou doen.
"omdat het goed is afgelopen en wij daar eigenlijk niet mochten komen" is natuurlijk geen reden. Als iemand op je schiet (en mist) omdat je door iemands tuin wandelt en zo een stukje afsnijdt is dat toch ook strafbaar?? Ook al is het goed afgelopen en mocht je er eigenlijk niet lopen.
(effe netjes in Boktterm gesproken
)
Ik hoop in elk geval wel dat jullie dat pad dus niet meer nemen?
)
Eigen terrein geeft een vrijbrief op het reglement verkeersregels en verkeerstekens. Wat zij heeft gedaan zijn misdaden (aanrijden met doel mensen verwonden, bedreiging, poging tot doodslag (?), verlaten plaats ongeluk/delict). Strafbare feiten uit het wetboek van strafrecht. Alleen diplomaten hebben een bepaalde onschendbaarheid, maar deze mevrouw zeker niet
Ik studeer autotechniek. Als je zelf gaat zitten knippen zonder dat je weet wat je doet, kan je iemand in levensgevaar (of erger) brengen. Ik hoop niet dat ik nu iemand op verkeerde ideeën breng, haha. En PaysBas heeft ook gewoon gelijk hoor. Het heft in eigen handen nemen is nooit wijs en brengt je alleen maar verder van huis. Ik hoop dat de politie zelf het initiatief neemt en zorgt dat zij nooit meer een auto mag besturen.