Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Milan_lover schreef:Ik ga het gewoon proberen denk ik! Lange riem mee, die ik aan mijn zadel kan clippen
Annuhtjuh schreef:Gaaaf, vooral die foto's!
Ik ben erg jaloers![]()
Graag zou ik het proberen met onze hond. Ze luistert als de beste, maar helaas is ze als de dood voor dat 'enorme monster' waar ik met enige regelmaat op klim.
ofwel een IJs van 1,35...![]()
) en andere hand hondlief. Toen dat éénmaal goed gewend was na verloop van tijd ben ik gaan rijden en had ik iemand voor het geval dat, mee op de grond. Lange lijn eraan en op rustig terrein uitproberen. Inmiddels gaan we zó
Zou 't zoooo heerlijk vinden.. maar helaas kan hij z'n enthousiasme nog niet onder controle houden (logisch met nog geen 20wkn

ze staat goed onder appel, zelfs wilde roedels honden zijn geen probleem en de weg oversteken oid ook niet.
Maar hij was toen ook nog maar een paar weken onder het zadel. Momenteel staat hij ergens waar je geen geschikte buitenritten kan maken met een hond naast je. Dus van 't zomer ga ik het weer eens proberen als hij weer naar zijn zomer-plekje gaat
Maar harde buitenritten zullen het wel niet worden, de hond begin inmiddels wat ouder te worden (9 jaar) en kan het allemaal niet meer zo goed bijbenen