Alleen bosrit? Wat vinden jullie i.v.m. Ongewenste mensen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 08:44

Ik ga ook regelmatig alleen de bossen in, nog nooit rare mensen tegengekomen eigenlijk. Ja het risico is er, maar het risico dat ik onderweg naar stal met de auto een ongeluk krijg, is vele malen groter. Ik laat me er in ieder geval niet door tegenhouden.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 08:51

Ik heb die site gevonden waar eerder over werd gesproken. Ze laten zien hoe je jezelf te paard kan verdedigen.

http://www.horsethink.com/

Faily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 08:53

_Dune_ schreef:
Ik heb die site gevonden waar eerder over werd gesproken. Ze laten zien hoe je jezelf te paard kan verdedigen.

http://www.horsethink.com/

Super! *\o/* wat goed van je!

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 08:57

Ik wist niet meer hoe het topic heette, maar na zoeken op onderwerpen met de zoekterm "man" "bos" en "zweep", had ik 'm gelijk gevonden.

*edit* typfout
Laatst bijgewerkt door _Dune_ op 17-09-11 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Faily

Re: Alleen bosrit? Wat vinden jullie i.v.m. Ongewenste mensen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 09:03

Super goed van je! Filmpje laat goede ideeen zien, ook wel logische maar je kunt beter voorbereid zijn!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:07

Ik woon al 10 jaar in Zeewolde en zo ver ik weet is dit de eerste keer dat er dus iemand vermist wordt in het bos en nu dood is terug gevonden.
Wat er precies gebeurd is weten ze nog niet volgens mij.

T is wel een groot bos maar zo ver van de bewoonde wereld ben je niet hoor.
Ik zou eerder iemand meenemen om de weg terug te vinden, al die bomen lijken op elkaar.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:40

Ik rij vaak alleen in het bos maar kom eigenlijk nooit iets geks tegen! :D

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 12:54

Ik rij bijna altijd alleen in het bos, ben er uren te vinden.
Gelukkig ziet en hoort mijn paard echt werkelijk alles en heb ook een zweepje mee.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 12:58

ik zou willen dat ik zo iets nog tegen kwam }>

Faily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 13:06

quartel schreef:

Vind je het gek jij heb t super horse bij je!
(leuke foto)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 13:08

Faily schreef:
quartel schreef:

Vind je het gek jij heb t super horse bij je!
(leuke foto)

:') dat is jaak.......supersjaak....hij is eigenlijk een bitbull :+

Faily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 13:10

Hahahah

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 14:07

Ik zeg altijd maar: angst is een slechte raadgever -:) de meeste problemen die ik heb zijn met honden en eigenaren die geen cursus en verantwoordelijkheids gevoel hebben. Die gek die mij met volle maan buiten ziet rijden (lekker galopje) denkt: die is nog gekker dan mij

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 22:13

MickeyenVici schreef:
Ik rij vaak alleen in het bos maar kom eigenlijk nooit iets geks tegen! :D

O, ik wel...Koelkasten, tweezitsbanken, pratende katten en zelfs Elvis. Écht. :')
(mja, die kat kletste in kattentaal natuurlijk en Elvis was een verkleedde leraar als onderdeel van een soort speurtocht voor een plaatselijk schooltje, maar toch, je staat verdraaid raar te kijken dan :D )

JJane, ik vind toch dat het maar net is waar de grens ligt tussen angst en verstandigheid. Je laten leiden door angst is niet goed, maar het kan nooit kwaad een beetje verstandig te zijn.
Als ik niet kan slapen ga ik graag een stukje boswandelen (mja, bos...meer een verzameling bomen), zelfs om drie uur 's nachts. Ben regelmatig voor gek uitgemaakt en dat dat link is. En ja, er zullen vast af en toe mensen rondlopen die rare dingen zouden willen, daarom heb ik dan wel een mobiel en mijn moersleutel mee. Ik ben dol op mijn moersleutel. }>

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 23:00

_O-
HaHa! Als je het zo bekijkt!
Dan zie ik toch ook wel het een en ander! :roll: :')

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 00:59

Rij al sinds m'n 12e alleen in het bos, is nog nooit iets gebeurd.

Ben bij sommige keren banger geweest dat ik van het paard zou vallen, dan dat er iets met me zou gebeuren door 1 of andere engerd.

Bij m'n huidige paard ben ik niet bang dat er iets gebeurd, die is snel en vrij gevoelig op m'n been. Die heb ik snel genoeg in galop als 't moet :+

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:14

Ik ga ook regelmatig alleen het bos in,ben niet zo bang aangelegd gelukkig. ~~}>
Maar ik heb ook al het een en ander meegemaakt in de afgelopen jaren hoor,achtervolgt worden door jongens op scooters :( ,dorpsgek die langs het ruiterpad met zn broek op zn knieen zat te "spelen" :wow: (er "leuk" als je dan zonder zadel op je pony zit >;) ),mensen die met opzet hun hond achter je aan sturen -:(- ,drugsdealers _-:( ,en gewoon rare kerels die het echt uitstraalden dat ze iets gingen uitvreten brrr.

Maar wat ik wél eng zou vinden is een lijk in het bos aantreffen,oe gatverdgatver daar moet ik echt niet aan denken hoor! :n

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:30

funnyhorses schreef:
Ik ga ook regelmatig alleen het bos in,ben niet zo bang aangelegd gelukkig. ~~}>
Maar ik heb ook al het een en ander meegemaakt in de afgelopen jaren hoor,achtervolgt worden door jongens op scooters :( ,dorpsgek die langs het ruiterpad met zn broek op zn knieen zat te "spelen" :wow: (er "leuk" als je dan zonder zadel op je pony zit >;) ),mensen die met opzet hun hond achter je aan sturen -:(- ,drugsdealers _-:( ,en gewoon rare kerels die het echt uitstraalden dat ze iets gingen uitvreten brrr.

Maar wat ik wél eng zou vinden is een lijk in het bos aantreffen,oe gatverdgatver daar moet ik echt niet aan denken hoor! :n

ow????

Nou als je zo een lijk vind word het tenminste pas echt spannend volgens mij :D
Ik zou dan juist gelijk op zoek gaan naar sporen en zo :')

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:49

Ik ga wel eens hardlopen in het bos, maar dan voel ik me toch niet helemaal veilig. Denk dat alleen het bis in gaan te paard toch een stuk veiliger voelt.

Gekken heb je altijd, maar denk dat ik op een paard snel genoeg weg ben.

Ben trouwens wel eens bij iets raars uitgekomen toen ik met een vriendin het bos inging.
Stond daar midden in het bos een auto met niemand erin. Dus wij rond kijken staat er ergens helemaal van het pad af een man tussen de bomen. we konden niet zien eat hij aan t doen was. Toen hij kwam teruglopen zijn we toch maar snel weggereden. Hij stapte toen in de auto en is weggereden.
vage mensen lopen er rond. Ik hoop dan altijd maar dat het een boswchter was en niet iemnd die daar een lijk heeft verstopt ofzo :')

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:50

*@Quartel*Whaaahhh echt niet! :n
Ik zou me denk ik :r van ellende hoor bahbah.

Wat ik trouwens ook zo'n horror story vond was toen er van die kuilen in een zandweg werden gegraven en dat die gek er beton met ijzeren uitsteeksel erin had gedaan,dat is iets daar moet ik echt niet lang over nadenken want dan kom ik de deur niet meer uit -O- ;(

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:54

ow dat is echt ziek ja!

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 09:58

funnyhorses schreef:
*@Quartel*Whaaahhh echt niet! :n
Ik zou me denk ik :r van ellende hoor bahbah.

Wat ik trouwens ook zo'n horror story vond was toen er van die kuilen in een zandweg werden gegraven en dat die gek er beton met ijzeren uitsteeksel erin had gedaan,dat is iets daar moet ik echt niet lang over nadenken want dan kom ik de deur niet meer uit -O- ;(

Nou daar wordt ik ook huiverig van hoor!
Wat een gekke mensen lopen er rond!
Kuiltjes graven! :r

Faily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 10:10

Ja, dat was idd ook behoorlijk eng! Brrr ;(

SabinaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 10:12

ik kijk wel regelmatig achter me als ik alleen buiten ben, maar ik ben nogal snel bang als ik ergens alleen ben :)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 10:24

Heb ik gek genoeg nog nooit zo over nagedacht, mijn "grootste" angst als ik alleen buiten rijd is dat ik van mijn paard zou vallen en dat zij er in haar eentje vandoor gaat en dat er dan iets met haar gebeurt.

Ik rijd regelmatig alleen buiten, heb wel altijd een zweep bij me zodat ik evt. aanvallende honden of belagers een mep kan verkopen. Mobiel gaat ook altijd mee als ik alleen op pad ga :j

Heb net wel even dat filmpje gekeken, zie wel wat goede tips voorbij komen.

@Funnyhorses: Nou, vreselijk he, die kuilen met ijzeren pinnen erin! Daar moet je toch echt niet aan denken, erg hoor dat er zulke zieke mensen rondlopen :n