Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Giolli schreef:Kan iemand mij misschien helpen?!
Ik heb me ingeschreven maar ik heb nog helemaal niet betaald!
Moet ik daar betalen? Ik dacht dat dat online ging...
Er staat wel bij die rit dat ik me al heb ingeschreven...
Giolli schreef:Anne_mieke88 schreef:Nou ik heb me ook aangemeld. Heb er echt heeeeel erg zin in
Vandaag toch laatste dag dat je kon aanmelden?
Echt?!
Onia schreef:wees er snel bij bokkers je kunt je deze week nog inschrijven!
DewiRox schreef:Hebben jullie al sponsors? Ik zit nu op 85,-
Ik heb er erg veel zin!
Wij gaan trouwens met zijn 2e, 2 blonde meiden, 1 op een fries en ik heb een heel groot bruin paard, waarschijnlijk rijden we geheel in het roze.
Ik ben erg benieuwd naar hoe het zou zijn. Gaat iedereen tegelijk van start of in groepjes? Maar dan kom je elkaar ook tegen denk ik want de een rijdt natuurlijk harder dan de ander.
p_ponypaard schreef:ik rij mee met de rit in Den Ham.... maar vraag me ook af of ik nog iets te horen krijg, wat de start tijden zijn enzo..... weten jullie hoe ik in contact kom met iemand? ik vraag me nml af of we ook een kaart enzo krijgen... want we doen de 25 km en stel dat het toch echt te ver word wil ik een kortere weg terug nemen..... we zouden ook 15km kunnen doen... maar dat vind ik weer een beetje kort.....
p_ponypaard schreef:ik rij mee met de rit in Den Ham.... maar vraag me ook af of ik nog iets te horen krijg, wat de start tijden zijn enzo..... weten jullie hoe ik in contact kom met iemand? ik vraag me nml af of we ook een kaart enzo krijgen... want we doen de 25 km en stel dat het toch echt te ver word wil ik een kortere weg terug nemen..... we zouden ook 15km kunnen doen... maar dat vind ik weer een beetje kort.....
Trennie schreef:p_ponypaard schreef:ik rij mee met de rit in Den Ham.... maar vraag me ook af of ik nog iets te horen krijg, wat de start tijden zijn enzo..... weten jullie hoe ik in contact kom met iemand? ik vraag me nml af of we ook een kaart enzo krijgen... want we doen de 25 km en stel dat het toch echt te ver word wil ik een kortere weg terug nemen..... we zouden ook 15km kunnen doen... maar dat vind ik weer een beetje kort.....
Even een telefoontje naar KNHS gepleegd omdat ik ook met wat vragen zat:
Je kunt dit nog ter plekke beslissen.
De starttijden zijn willekeurig. Dus of je nu 15 of 25 km rijdt, je start gewoon op de tijd die je krijgt.
De starttijden worden zoals het er nu naar uit ziet gewoon op de site van Enjoy the ride bekend gemaakt.
Soms pas op het allerlaatste moment.
Dus gewoon even goed in de peiling houden.
Trennie schreef:Lijkt mij niet zo'n punt.
Stel je spreekt met Pietje af en Pietje heeft zich ook alleen ingeschreven, dan kies je toch of jouw starttijd of die van Pietje?
Dan blijft er gewoon 1 starttijd over waarin er niemand start.
Moet toch niet zo erg zijn?
Kunnen ze evt ook nog inlopen met het programma.
Trennie schreef:Anne_mieke88 schreef:Heb er zon zin in![]()
Zijn er op de pauze plek waterbakken aanwezig voor de paarden en mogenlijkheid wat te eten voor hun?
ja, water is zowiezo aanwezig.
Krachtvoer neem ik aan dat je daar zelf voor moet zorgen.
geloof dat ze soms wel een appel oid voor de paarden hebben....
ze heeft ook energie nodig