Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chantaliiejj schreef:Happie schreef:Werk nu al een aantal jaar in de vakantie bij manege kikkert vandaarIk ga waarschijnlijk deze week ook die kant op.
Leuk! lijkt me echt leuk om daar te werken begeleid je ook de ritten ?
Happie schreef:Ja behalve de strandrit verder wel alle ritten. Volgens mij ken ik jou wel

.
Mini boktmeeting

.
Welke manege ga je? Liessie82 schreef:zit nu op Texel.
Lekker vanuit de tuin van onze stacaravan op internet die het eindelijk deed![]()
Morgenochtend strandrit![]()
Heb er zin in.![]()
Vanmiddag zijn we er nog even langsgereden.
Ik zit op Nevada morgen.
Heb vanuit dit topic en de mensen van de manege al begrepen, dat het een leuk paard is.
(meestal achter de leiding die keren dat ik erop reed) Liessie82 schreef:zit nu op Texel.
Lekker vanuit de tuin van onze stacaravan op internet die het eindelijk deed![]()
Heb er zin in.![]()
Ik zit op Nevada morgen.
Heb vanuit dit topic en de mensen van de manege al begrepen, dat het een leuk paard is.
Maar veel plezier op Nevada morgen maar dat gaat vast helemaal goed komen
Happie schreef:Liessie82 schreef:zit nu op Texel.
Heb er zin in.![]()
Ik zit op Nevada morgen.
Ik was het alweer helemaal vergetenMaar veel plezier op Nevada morgen maar dat gaat vast helemaal goed komen
misschien had je er nog wel aan gedacht als je mij wat vaker had zien verschijnen