Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daantjuhhh schreef:Ik heb echt alleen mijn foon mee.
Verder niks!!!
Maar een plaatje aan mijn zadel hangen heeft zoiezo geen nut.
Ik weet 100% zeker dat als ik er af val, mijn paard terug galloppert richting stal!
Die blijft niet bij mij staan koekeloeren...
_Kiki_ schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb echt alleen mijn foon mee.
Verder niks!!!
Ik weet 100% zeker dat als ik er af val, mijn paard terug galloppert richting stal!
Maar ook tijdens zijn rit terug naar stal zou er iets met je paard kunnen gebeuren. Dan heeft zo'n plaatje wel nut.
_Kiki_ schreef:Dan kan er alsnog wat gebeuren, hij kan vallen, of ergens vast komen te zitten, dat soort dingen doelde ik meer op. Daar kan je niks tegen doen.

Maar als ik daar in de buurt ben, om gewoon een stukje te wandelen, op vakantie bijv. en ben daar helemaal niet bekend, ga ik niet naar die pensionstal, want ik zou niet weten waar hij ligt
_Kiki_ schreef:Ik zeg ook niet dat het met een plaatje eraan niet kan gebeuren, het ging er alleen om dat als iemand hem dan zou vinden ze iemand konden bereiken.
Je moet het natuurlijk zelf weten.Maar als ik daar in de buurt ben, om gewoon een stukje te wandelen, op vakantie bijv. en ben daar helemaal niet bekend, ga ik niet naar die pensionstal, want ik zou niet weten waar hij ligt
daantjuhhh schreef:Ik heb echt alleen mijn foon mee.
Verder niks!!!
Miseria schreef:daantjuhhh schreef:Ik heb echt alleen mijn foon mee.
Verder niks!!!
Ook als hij zo erg schrikt en in blinde paniek een andere kant op rent?
daantjuhhh schreef:Delaja schreef:Ik neem altijd mijn mobiel en ID kaart mee, je weet maar nooit.
En er hangt een hondenpenning aan het hoofdstel van mijn paard met haar naam en telefoonnummers waar naar gebeld kan worden.
Blijft jouw paard bij je staan als je bewusteloos op de grond ligt?
Die van mij iig niet,...