Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niet iedereen blijft zo rustig en denkt ach, dit kan gebeuren.Waves schreef:Afgezien van de vraag wat je paard dwars op de weg deed... hoe is het afgelopen? Als je paard even schrok op de plaats maar er verder niet vandoor ging of een gevaar werd dan is er toch niks aan de hand?
Marjolein_28 schreef:ik ben het wel met je eens maar soms gebeuren er ook onverwachte dingen ook al he je je paard onder controle het is en blijft een levend wezen met een eigen manier van denken.
Delaja schreef:Marjolein_28 schreef:ik ben het wel met je eens maar soms gebeuren er ook onverwachte dingen ook al he je je paard onder controle het is en blijft een levend wezen met een eigen manier van denken.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Een paard kan nog zo braaf zijn op de weg maar het is en blijft een paard dat van iets kan schrikken. Mensen moeten niet denken dat ze met een paard hetzelfde om kunnen gaan als wat ze bij een fietser kunnen bijvoorbeeld.