stef schreef:hiphopje schreef:Het is nou eenmaal zo dat een paard een vluchtdier is, en het ene paard schrikt wat sneller dan het andere, punt!
Dat weet jij, maar hoe kan je van iemand die 0 verstand van paarden heeft verwachten dat die dat weet?
Skygirl, hoe krom ook, de keuze fietspad of weg, dan hoor jij nog steeds op de weg
Ja dat weet ik, maar dat is vaak niet zo verstandig, dus het wordt gewoon gedoogd. Moet wel zeggen dat op het fietspad eigenlijk nooit iemand last van mij heeft. Rijd eigenlijk altijd in de berm.
Op de gewone weg hinder ik veel meer mensen.

En dan daarna even je hand op steken als bedankje.

maar loopt lekker met hun mee en dan houd ze het opeens wel lang vol.

want het geldt uiteraard niet alleen voor paarden, maar voor alle gebruikers van de openbare weg. Mijn paard vertrouwdt mij blind en is zo goed als bomproof, echter stelt zij een kudde wielrenners die door de giga hoge snelheid hun fiets ook niet onder controle hebben (want anders konden ze namelijk wél remmen, niet alleen voor paarden maar ook voor andere weggebruikers zoals auto's voetgangers en andere fietsers) zo'n beetje IN haar achterste zitten niet op prijs. En net zoals ik mag reageren als ik betast wordt op een voor mij niet prettige manier, mag zij dat ook.