Miss_Malfoy schreef:Dat is helemaal waar ja.
Nu, die 9 kilo is nog luxe. Dit is wat ik meepak:
Zadel (Barefoot nevada)
Barefoot amber sidepull.
Harde + zachte borstel, lichtgewicht hoevenkrabbertje*
wollen deken
Lichtgewicht regendeken
Goede zadeltassen*
1 kg
Altijd aan:
shirt, broek, vest, ondergoed, buiktasje oid met fototoestel, papieren, ICE!
Tent 250 euro 1,25 kg*
Slaapzak 0 euro 1,80 kg
Slaapmat 150 euro 2,04 kg*
5 kg
Zuidwester*
Shirt
broek
ondergoed (inlegkruisjes)
Pincet + scheermesjes
tandenborstel + tandpasta
wasmiddel
zakdoekjes
EHBO*
Hoed
handschoenen
communicatie, iphone, notebook oid.
2 kg
Mobiel
Kaart
zakmes*
Hand-Unster*
Max 9 kg?
Over de tent, slaapzak en slaapmat en ik nog niet helemaal zeker overigens. Dat is namelijk wel 5 kg aan spullen waarvan ik denk, ga ik ze gebruiken? Wat is jullie mening daarover?
Ga je van accomodatie naar accomodatie dan heb je die niet nodig, maar als je wel gaat kamperen..... mobiele afrastering voor je paard.... hij past niet in je tentje
Ook is het soms lastig om goede slaapplekken te vinden en niet overal hebben ze een weiland of stal beschikbaar.
Dus ik twijfel nog of ik die tent nodig heb. Aan de andere kant, het geeft wel meer vrijheid.
heb er namelijk naar gezocht. En het ging gewoon niet. Mijn eigen heeft een redelijk lange schoft. en het zou gewoon niet vrij blijven liggen. Ook niet met dubbele inlages.
Vind je het niet spannend dat je nooit weet of je uberhaupt slaapplek hebt, of dat als je paard buiten staat hij ineens weg is oid? Wat ben je van plan om te doen als je onderweg ziek wordt? (Hier in nederland ben ik toch wel ieder jaar een keertje ziek oid). Hoe ga je de hoefsmid regelen? Je weet natuurlijk nooit waar je op een bepaald moment bent, dus een afspraak maken is erg lastig.