Ik hoop ook voor je dat je die aanbetaling terug kunt krijgen, het is sowieso al heel jammer dat de reis plotseling niet doorgaat. Ik had dezelfde reis geboekt en ook mijn reis was niet doorgestuurd naar de ranch (Bosko's Ranch), dit gold voor de datum van 21 mei. Hopelijk kun je via Far and Ride nog dezelfde reis boeken, misschien op een andere datum mocht de oorspronkelijke datum vol zijn. Far and Ride is wel een heel sympathieke organisatie wat ik ervan heb gemerkt. Sue is heel behulpzaam en heeft duidelijk laten merken dat ze de gang van zaken van Time Out niet waardeert, en ze wilde mij ook korting geven (€50). Uiteindelijk heb ik toch besloten het niet te doen, omdat de prijzen bij haar 200 euro hoger liggen, dat werd voor mij te duur. Nu ga ik waarschijnlijk naar Catalonie, vast ook mooi
Heb je trouwens het bericht van Rumpleteaser gelezen over Kroatie? Dat is niet zo positief ivm maffia, mijnenvelden en slechte begeleiding. Dus misschien goed om je daar nog even in te verdiepen.. Succes!
Groetjes Eveline
Helaas heb ik dus al een vliegticket en overnachting voor 1 nacht geboekt dus als deze week vol zou zitten heb ik een ander " probleem". Maar volgens Sue was er een week geleden nog plaats, nu wacht ik nog op antwoord van haar.
dus...