Ik heb het 1 keer gehad, op zich niet heel spectaculair. Ik was met mijn paard voor het eerst in het bos, met 3 anderen, en we zaten in galop totdat hij ineens iets engs zag en ineens stil stond. Ik kukelde er voorover af, en dacht alleen maar: ik mag hem niet loslaten want straks rent hij me dit hele bos door
! Dus ik had nog met 1 vinger mijn teugel vast. Een week later kwam ik er achter dat ik die vinger niet meer recht kon krijgen. Bleek een pees gescheurd te zijn, en ik heb 3 maand met een spalk moeten lopen
) Daarbij kwam ik wederom ónder het paard terecht (weer die teugels he) en sprong ze met haar hoef op de binnenkant van mijn elleboog. Het is nu, maanden later, nog steeds niet hersteld. Ben toen wel doorgereden overigens, kon het mijzelf en mijn gezelschap niet aandoen om na een uur reizen direct weer rechtsomkeert te maken, maar veel plezier heb ik er niet meer gehad..

Maar was vergeten dat ik met mijn bodyprotector nog aan mijn zadel vast zat en die body protector werd dus op dat moment geactiveerd. Gevolg was ik stond met beide benen op de grond teugels vast paard stond toen ook stil maar het lawaai wat van de opgeblazen bodyprotector kwam schrok ik van maar mijn paardje ook gevolg die vloog de andere kant op waardoor ik als nog als een marsmannetje op de grond lag opgeblazen en al.
. Pony ging paar metertjes verderop stil staan en uitblazen, kon haar zo weer pakken en opstappen

)