Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Huertecilla schreef:Vallende ruiters, steigerende paarden, geen wettelijk voorgeschreven verlichting en of het wel mócht ook geen punt.
Wat ´gaaf´![]()
Ga vooral zo door en het paardrijden in de openbare wordt vanzelf ´verboden tenzij´.

Sizzle schreef:Alhoewel ik eerder aangaf er doorgaans geen klap aan te vinden heb ik zojuist een buitenrit gemaakt door de sneeuw bedekte velden. Overal herten en een spierwit maanverlicht landschap om door heen te galopperen. Was echt lekker ondanks de -6oC.
Maar, zonder sneeuw is het me toch echt te donker, dat kan mijn hoofd niet aan.
SusanH schreef:Vind dit eigenlijk wel vreemd? Waar in NL mag je dan na zonsondergang het bos in? Hier iig niet en er wordt ook streng op gecontroleerd, omdat het bos op de Utrechtse Heuvelrug nationaal park is.
En ik heb ooit ergens gelezen dat paarden in het donker juist goed zien. Huertecilla schreef:Vallende ruiters, steigerende paarden, geen wettelijk voorgeschreven verlichting en of het wel mócht ook geen punt.
Wat ´gaaf´![]()
Ga vooral zo door en het paardrijden in de openbare wordt vanzelf ´verboden tenzij´.
rebble schreef:Heb een paar weken geleden meegedaan aan de Volle Maansrit in Uffelte. Was geweldig!! En de paarden waren zo relaxed. Het waren allemaal (jonge) sportpaarden.
Door de maan was het eigenlijk heel licht en de zandpaden leken bijna wit!

Arabesk schreef:ik deed het weleens, maar dan alleen bij volle maan en onbewolkte hemel
Als ik over de weg ga, rij ik wel als kerstboom uiteraardmet voor én achterverlichting
sabine1985 schreef:rebble schreef:Heb een paar weken geleden meegedaan aan de Volle Maansrit in Uffelte. Was geweldig!! En de paarden waren zo relaxed. Het waren allemaal (jonge) sportpaarden.
Door de maan was het eigenlijk heel licht en de zandpaden leken bijna wit!
Aan deze rit heb ik ook meegedaan
We startten om half 10 en we waren er tegen 12 uur/kwart over 12 weer.
Was echt heel erg gaaf