Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moniquemi schreef:Goed gedaan hoor meisje. Mijn bloed begint te koken bij dit soort verhalen. Ik ben een moeder van een meisje van 19 en kan zo'n figuur wel villen. Ooit ben ik een potloodventer op mijn paard achterna gegaan, hij was op een scooter en sneller, ik heb hem gelukkig voor hem niet te pakken gekregen. Laat je plezier van het buitenrijden niet vergallen en probeer samen met andere mensen te gaan rijden. Sterkte

Misschien zijn er wel mensen in de buurt die ook niet alleen willen buitenrijden of die gezellig met jou mee willen! 

Kuggur schreef:Aan alle stoere meisjes in dit topic die er met hun zweepje op los hadden willen rossen; Een rijzweepje is een waardeloos wapen. Het enige effect dat je er mee bereikt is je aanvaller/aanrander erg kwaad te maken.
_JL_ schreef:Kuggur schreef:Aan alle stoere meisjes in dit topic die er met hun zweepje op los hadden willen rossen; Een rijzweepje is een waardeloos wapen. Het enige effect dat je er mee bereikt is je aanvaller/aanrander erg kwaad te maken.
tja, als het je enige wapen is, is het wel het proberen waard...
en erg kwaad maken... wat moet je doen? je braaf laten doen?
Benfan schreef:Op http://www.horsethink.com/ kun je wat tips krijgen over wat je moet doen. Je zou bv met mensen op stal dit soort oefeningen kunnen gaan oefennen. Dus wat doe je als iemand je van je paard wilt trekken? kunnen we dat bv niet gewoon organiseren per gebied hier op bokt? zodat wij vrouwen elkaar hierin kunnen helpen en steunen.. om elkaar te leren wat je moet doen en wat niet. Ikzelf zou me daar graaag voor opgeven namelijk, cursus zelfverdediging te paard.
_JL_ schreef:Kuggur schreef:Aan alle stoere meisjes in dit topic die er met hun zweepje op los hadden willen rossen; Een rijzweepje is een waardeloos wapen. Het enige effect dat je er mee bereikt is je aanvaller/aanrander erg kwaad te maken.
tja, als het je enige wapen is, is het wel het proberen waard...
en erg kwaad maken... wat moet je doen? je braaf laten doen?
Benfan schreef:Ik vraag me af tot hoever jij hulp gaat krijgen dit op een juiste manier te kunnen verwerken. Ik had het er gisteren nog met mijn vriend over, ben hier altijd zo bang voor.. je bent toch wel alleen met je paard in het bos zeg maar. Het is gewoon ronduit schandalig dat dit soort dingen gebeuren, wij vrouwen zijn toch best kwetsbaar als puntje bij paaltje komt. Hopelijk kun je deze situatie goed verwerken en weer in je kracht staan. Ik zag net je advertentie staan voor een buitenrij-maatje hopelijk reageert er iemand zodat je weer lekker kunt genieten in het bos.
. Wat goed dat je nog rustig genoeg hebt kunnen nadenken dat je zijn kenteken hebt genoteerd en dat ie daardoor opgepakt is!
en durf je daar nog steeds te rijden?