Vakantie met eigen paard op de veluwe. WAAR ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DaphneR93

Re: Vakantie met eigen paard op de veluwe. WAAR ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 13:24

Op de veluwe vind ik de henriettehoeve heel leuk! www.henriettehoeve.nl Je zit aan een doodlopende straat in Wolfheze waar je direct met je paard het bos in gaat en echt uren kan rijden! Het is er prachtig. Je hebt er ruime boxen en weilanden alleen voor je/jullie paarden. De kamers zijn simpel maar verzorgd en direct naast de stallen.
Ik weet nog dat ik tegen mijn vriendin zei dat ik mijn paard nooit zie liggen, totdat ze me s'ochtends wakker maakte en zei kijk eens! En zag vanuit mijn bedje lekker mijn paardje liggen knorren in het land. Super plek!

Eenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 14:13

Ja, de Henriëtte Hoeve is ook heel leuk!

Helaas waren die al vol voor de dag dat wij erheen wilden (trektocht).

Elsjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:46

Jachtlust in Epe
je steekt de weg over en je bent in het bos en achter de camping liggen alleen maar zand paden
van de camping moet je niet al te veel verwachten (het is allemaal een beetje oud) maar het is er heel gezellig)
hij heeft allemaal kleine weitjes voor de paarden
je kan daar caravans huren en hij heeft ook paarden en pony's en die kan je vast wel huren, dat deden er wel meer

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 13:05

den_haspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 13:29

jacqueline_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:01

rakniJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:18

ik ben weleens in het hilletje geweest in Kootwijk. De paarden kunnen bij de eigenaar aan huis staan, luxe stallen en geen anderen die aan je paard zitten. Goed beschermd dus. Heel aardige mensen. Het hilletje is een hotel, wat verouderd maar niet duur. We gingen altijd laat ontbijten en dan 1,5 uur lang aan de thee leuten. heel leuk en gezellig gehad.

Een ander voordeel was dat de routes zo goed zijn aangegeven, je kunt er echt niet verdwalen en je krijgt een kaartje mee! www.hilletje.nl

Ook ben ik bij stoeterij willemien geweest, top! ik heb gekampeerd, de paarden in een weitje naast de tent heel gezellig!

Ik ben op zoek naar een plek waar ik paard kan meenemen, kan slapen (mag tent zijn maar liever een eenvoudige andere accomodatie) en waar ik een menwagentje kan huren. kan ik lekker met mijn vriend 2 dagen op de veluwe rondrijden. Wie weet deze plek? De menwagen moet getrokken worden door mijn (bomproof) ijslander.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:29

rakni schreef:
ik ben weleens in het hilletje geweest in Kootwijk. De paarden kunnen bij de eigenaar aan huis staan, luxe stallen en geen anderen die aan je paard zitten. Goed beschermd dus. Heel aardige mensen. Het hilletje is een hotel, wat verouderd maar niet duur. We gingen altijd laat ontbijten en dan 1,5 uur lang aan de thee leuten. heel leuk en gezellig gehad.

Een ander voordeel was dat de routes zo goed zijn aangegeven, je kunt er echt niet verdwalen en je krijgt een kaartje mee! http://www.hilletje.nl

Ook ben ik bij stoeterij willemien geweest, top! ik heb gekampeerd, de paarden in een weitje naast de tent heel gezellig!

Ik ben op zoek naar een plek waar ik paard kan meenemen, kan slapen (mag tent zijn maar liever een eenvoudige andere accomodatie) en waar ik een menwagentje kan huren. kan ik lekker met mijn vriend 2 dagen op de veluwe rondrijden. Wie weet deze plek? De menwagen moet getrokken worden door mijn (bomproof) ijslander.

http://www.onderdekastanje.nl/

De NVVR heeft in febr 2012 een rij- en menweekend in Dopheets Del http://www.ponykampen.com/ waarbij het mogelijk is met een gehuurde wagen te rijden en/of te lessen.
http://www.nvvr.info/agenda/menweekend- ... -2012.html

rakniJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:30

he bedankt ikke!

onder de kastanje vind ik echt te duur.. dus ik zoek iets betaalbaars, ik ga eens kijken bij de nvvr thanks!

Lekkerprak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:03

Hoi,

Voor wie ook nog op zoek is naar een antwoord op deze vraag... Je kunt heerlijk overnachten in de Renderklippenhoeven in Epe op de Veluwe. Geweldig 5 sterren waardig gastenverblijf, met paardenstallen, grootse weide en direct gelegen aan het bos en ontelbare ruiterroutes. Kijk eens op http://www.renderklippenhoeve.nl/.