Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rakni schreef:ik ben weleens in het hilletje geweest in Kootwijk. De paarden kunnen bij de eigenaar aan huis staan, luxe stallen en geen anderen die aan je paard zitten. Goed beschermd dus. Heel aardige mensen. Het hilletje is een hotel, wat verouderd maar niet duur. We gingen altijd laat ontbijten en dan 1,5 uur lang aan de thee leuten. heel leuk en gezellig gehad.
Een ander voordeel was dat de routes zo goed zijn aangegeven, je kunt er echt niet verdwalen en je krijgt een kaartje mee! http://www.hilletje.nl
Ook ben ik bij stoeterij willemien geweest, top! ik heb gekampeerd, de paarden in een weitje naast de tent heel gezellig!
Ik ben op zoek naar een plek waar ik paard kan meenemen, kan slapen (mag tent zijn maar liever een eenvoudige andere accomodatie) en waar ik een menwagentje kan huren. kan ik lekker met mijn vriend 2 dagen op de veluwe rondrijden. Wie weet deze plek? De menwagen moet getrokken worden door mijn (bomproof) ijslander.