Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kimmie88 schreef:Ik blijf het kanp vinden en ondanks dat mijn merrie mij overal volgt, durf ik het niet aan. Misschien is dat schijterig vanaf mijn kant....?
. MissPiggy78 schreef:Ze doen dat inderdaad met photoshop.

JA er word wel eens iets gefotoshopt, MAAR ik heb weldegelijk een paard écht los op het strand gefotografeerd
namelijk een tinkermerrie, die ook in de betreffende advertentie staat
Het verschild per eigenaar en paard, en Djamal zou idd niet los kunnen rennen, maar er zijn paarden die dat wel kunnen, ookal is het met prikpaaltjes
OKHannes schreef:Heb mijn post aangepast. Een fotograaf die dat aanraadt snap ik echt nit....spijt me. Bloedlink met een vluchtdier in zo'n open ruimte...touwtjes gespannen of niet, dat maakt dna niet uit.
ik heb er nog heel hard achteraan gerend tot ik mij bedacht dat het weinig zin had, paard ging even verderop lekker liggen rollen en toen kon ik hem zo pakken, hebben hem maar niet meer helemaal los gelaten
OKHannes schreef:Sorry maar wat een vergelijking. In een wei zijn geen vliegers, honden die er achter aan gaan, spelende kinderen die gevasr kunnen lopen door loslopend paard.

No offence.

kimmie88 schreef:Jeetje... Waarom eindigt toch ieder topic weer in een welles nietes strijd... Ik wilde gewoon weten hoe mensen dit doen...
OKHannes schreef:Sorry, maar jij weet niet wat ik heb meegemaakt en heb gezien...zijn geen fantasyverhalen of spannende woorden maar realiteit! Tja, en als je nou juist bij bij scheveningen en kijkduin staat......ik zal echt niet naar en ander strand gaan voor een shoot met een loslopend paard als ik naast strand woon. En dit is mijn referentiekader. Ik hoop dat je je daar ook bij kan inleven.
En trust me, bij ons lopen juist rond 9-en de meest vervelende honden op het strand....om anderen te ontwijken. Niet te vergeten de kitesurfers......
Maar goed, ik verlaat deze discussie weer......succes met de shoots.

DDW1190 schreef:@ ikke:
niet iedereen is even zeker om zijn paard zomaar los te gooien over een onbekend strand, en niet iedereen heeft een super braaf beest!
heeft niks te maken met een opvoeding, maar met karakter van het paard