http://img29.imageshack.us/img29/6889/foto0675.jpg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Miryamk schreef:Vandaag was het niet te doen in het bos. Door de regen lagen er ijslagen op het zandpad en een laagje sneeuw erover waardoor de paarden erg uitgleden...Eigenlijk voor het eerst deze winter dat het rijden echt niet ging...Jammer, nou heeft ie gedwongen vakantie....
Vervelend hé die ijslagen, die kun je onder het sneeuw ook niet zien! Super gevaarlijk eigenlijk.. 
Marijuhhhhh schreef:Miryamk schreef:Vandaag was het niet te doen in het bos. Door de regen lagen er ijslagen op het zandpad en een laagje sneeuw erover waardoor de paarden erg uitgleden...Eigenlijk voor het eerst deze winter dat het rijden echt niet ging...Jammer, nou heeft ie gedwongen vakantie....
Vindt hij vast niet vervelend!Vervelend hé die ijslagen, die kun je onder het sneeuw ook niet zien! Super gevaarlijk eigenlijk..
IK heb het harder nodig
ze staat wel lekker in de wei en is vind de sneeuw heerlijk maar ja dat is anders dan wanneer ik op dr rug zit natuurlijk
ik ga wel met dr wandelen buiten, mits ze niet te enthousiast is haha Majo schreef:Ik begrijp Naomi_Unique helemaal! Ik heb gisteren in de sneeuw naar de bak gestapt, mijn pony heeft al weken geen fatsoenlijke beweging meer gehad. Hij heeft geen deken en is dus ook een bolletje wolletje. Naar de bak stappen was echt link, over al die platgereden sneeuw, spekglad! Ben ernaast gelopen. Eenmaal daar verklaarde iedereen me voor gek, ik achteraf ook. Toch lekker in de bak gereden, niet te lang want meneer wordt zeiknat, en toen weer teruggestapt. Alles bij elkaar toch een uur beweging gehad. Maar denk niet dat ik het nog eens doe...