Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

1994Kaline schreef:Ik doe het niet vaak, maar ik ga wel af en toe in mijn eentje het bos in. Strand is niet in de buurt
maar ik zou als ik jou was een beetje rondzoeken naar mensen die regelmatig wel mee zullen willen en als het goed gaat kan je ook alleen gaan.
Christel1164 schreef:Weet je, als je alleen weg wilt, dan moet je er toch een keer doorheen. Of het nou een ervaren of minder ervaren paard is, de eerste keer is altijd spannend en even wennen. Een fietser ernaast is ook een goed idee, voor zover dat natuurlijk kan. Als is het maar voor een stukje, zodat je lekker relaxt weg kunt rijden.
Ik reed vroeger vaak alleen buiten in het bos en op de hei, ook 's avonds. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat niemand wist waar ik was. Ik woonde toen alleen en het paard stond in de verste wei en zou ook niet snel gemist worden. Toen heb ik maar besloten dat ik een mobieltje moest hebben met het netwerk met het meeste bereik (KPN). Die naamtags zijn inderdaad een beregoed idee, die ga ik ook bestellen.
Laat je het weten als je je eerste ritje 'alleen' hebt gemaakt?
Have fun!
Morrie05 schreef:Ja idd ik denk dat ik er ook gewoon doorheen moet! Ik denk dat ik het echt super gaaf zou vinden als ik het eenmaal gedaan heb. Snap trouwens mensen ook die het niet doen, maar ik merk dat ik het toch wel erg graag wil. Nu nog een beetje het mooie weer afwachten en gaan! Ja ik zal het zeker laten weten
Als het mooier weer word ga ik ervoor