Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sammy1 schreef:aktionlover schreef:Ik sta net over de grens in Duitsland, bij Reitstal Pleyers(ligt zeg maar achter de groene vallei, met de grote hal en witte steigerend paard op de gevel
). Volgens mij bedoelen we inderdaad de zelfde route via avantis! In dat wandel gebied heb ik ook al ontzettend vaak gereden, net als in het hambos (bij het spoor in Kerkrade). Ik heb eerst bij Wim Overeem gestaan, vandaar
Toen ging ik iedere week min. 2 keer die kanten uit. Door het bos naar Dijkstra (dat is inderdaad pensionstalling, maar volgens mij steeds minder? Een van de meiden die daar stond staat nu ook bij mij op stal) en dan Erenstein, al dan neit via het slachthuis of via het Gaiapark. Wat ook erg leuk is, is het fietspad richting Landgraaf afrijden (als je de Dentgenbacherweg oversteekt), daar zijn al die velden waar je een beetje kunt crossen zeg maar, maar daar ben ik met mijn eigen pony nog niet geweest.
Lijkt me gezellig om een keer samen te gaan! Misschien hebben nog meer mensen interesse?
overheem daar heb ik 3 lesklanten op dit moment.
wat is de wereld toch klein hoe heet je eigenlijk mischien kunnen wij elkaar wel.

Jens is een goede vriend van me! En ik zie jouw paard vaak in de wei staan (bij Bost, toch?)funnyhorses schreef:Hoezo afgelopen?
Zolang er geen ijs op de wegen ligt ben ik buiten hoor!
Muts op de kop en juh hahahaha
,komt ie.................
Beterschap!