NVVR de moeite?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shaar

Re: NVVR de moeite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:47

Botervlieg schreef:
Komende zondag is er een acupressuurmiddag in Ouderkerk aan
de IJssel. Iemand van jullie zin om mee te doen?
(En ikke is er niet bij. Haha! )
Ik heb me al opgegeven; er is nog plek zat.
Is ook voor niet-leden van de NVVR:

He, wat leuk! Hier in 't durp! Bij Cees en Alex neem ik aan?
Misschien kom ik wel!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 19:59

Ja, daar is het! Ja
Meld je je wel even aan dan?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:25

Botervlieg schreef:
Ja, daar is het! Ja
Meld je je wel even aan dan?

Kom jij ook dan?

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 09:54

[/quote]
Ga je ook naar weekenden? Berg je, kom je mij tegen..... Duivel Duivel[/quote]

Dat ligt eraan waar ze gehouden worden.

Ten eerste heb ik een verzorgpaard en moet dus met de eigenaresse overleggen.
En ten tweede heb ik geen E bij B rijbewijs dus kan ik alleen meedoen als het hier in de buurt is.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 11:00

ikke schreef:
Kom jij ook dan?

Ja!! :D

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 20:38

Hoe lang duurt het gemiddeld voor je de aanmeldingspapieren binnen hebt?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:44

Silence schreef:
Hoe lang duurt het gemiddeld voor je de aanmeldingspapieren binnen hebt?

Met een week zou je in principe alles in huis moeten hebben.
Stuur me even een PB met je gegevens, dan check ik even met de ledenadministratie.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 20:47

Ga ik doen.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:05

ik had ze ook binnen een paar dagen in huis, ging best heel snel vond ik.
ik ben wel benieuwd naar de eerste vrijruiter hoor... daarin zitten toch de aanmeldformulieren voor de meerdaagse?? of heb ik dat niet goed begrepen?

ik wil wel een weekendje mee naar het strand denk ik..

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:09

juval schreef:
ik ben wel benieuwd naar de eerste vrijruiter hoor... daarin zitten toch de aanmeldformulieren voor de meerdaagse?? of heb ik dat niet goed begrepen?

In februari komt hij uit en daar zit idd een aanmeldingsformulier bij ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:10

juval schreef:

Yep, nog twee weken geduld. Ik heb de drukproeven al gezien. Je bent getuige van iets speciaals, ook al zul je het niet direct herkennen, degenen die al langer lid zijn, zullen het niet over het hoofd zien.
De aanmeldformulieren zitten inderdaad in de VrijRuiter. Invullen en opsturen en dan komt het allemaal goed. Niet te lang wachten, het strandweekend kon weleens snel volgeboekt zijn.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:11

bedankt voor de tip!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:05

Ik ben denk ik nu zo'n 1,5 jaar lid. Eigenlijk ben ik lid geworden omdat mijn ene paard een echt "buitenrij"paard is. Het stomme is dat ik een soort drempel heb om me in te schrijven voor zo'n gezamelijke rit, en niet omdat ik bang ben voor te hoog tempo of rare dingen, doe nameljik ook al jaren mee aan de Eper Vierdaagse dus alle rare dingen heb ik inmiddels wel gezien. Maar gewoon vanwege alle nieuwe mensen, vind je aansluiting tussen zo'n groep, zeker als je alleen gaat.

Inmiddels heb ik één paard minder, het buitenrijpaard is niet meer in mijn bezit maar mijn "dressuur"paard heeft zich behoorlijk ontwikkeld tot eveneens fanatiek buitenrijpaard. Vaak maken wij op zondag buitenritten door de buurt, echter als de bermen niet vlak genoeg zijn, blijft dit bij een staprit.

De acupressuurmiddag had me leuk geleken, en is notabene bij mij om de hoek. Nu was ik toevallig ziek maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik als ik de vrijruiter binnenkrijg, denk jaaa daar ga ik heen maar er vervolgens niets mee doe.......misschien komt dat nog!

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:35

De acupressuurmiddag is niet door gegaan, dus misschien wordt daar nog een nieuwe datum voor geprikt... ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:42

Op naar de herkansing dan!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 14:15

op 15 februari in Roosendaal.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 14:42

daffodil schreef:
Maar gewoon vanwege alle nieuwe mensen, vind je aansluiting tussen zo'n groep, zeker als je alleen gaat.

Ik ken dat gevoel, dat had ik ook toen ik me ingeschreven had voor de eerste weekend. Krijg je aansluiting? Is het wel leuk?
Nou, een ding kan ik je vertellen je wordt altijd met open armen ontvangen. Ik kon niemand, maar dat is zeker geen handicap na een paar minuten heb je het gevoel dat je iedereen al jaren kent. Ik denk dat dat de kracht is van de NVVR je mag gewoon zijn wie je bent.
En het leuke is dat je veel nieuwe vrienden krijgt en al bijna meteen weer zin krijgt in de volgende weekend of rit om elkaar weer te zien.

Gewoon inschrijven en meedoen :-) heb ik je nu overtuigd?

Oz en ik gaan meedoen aan het veluwetrektocht in Juli. Misschien zien we elkaar daar :D .

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:05

De meeste mensen gaan alleen naar een weekend :+
Je komt er vanzelf een heleboel andere mensen tegen en voor je het weet doe je gewoon mee. Gaat echt vanzelf, hoor, geen enkel probleem.
Enige probleem is dat na verloop van tijd 3/4 van je vriendenkring lid is en je probeert dat laatste kwart daar dan ook maar bij te krijgen...... :P

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:58

JHaaa Ik meld mij hier ook even. :D ik heb me ook net aangemeld bij nvvr ;)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 16:01

Heel goed, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! +:)+

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 16:04

ik heb een hele tijd terug al een keer mee gerden, maar dit was niet echt een succes.... stromende regen en ijs en ijs koud. we bleven uiteindelijk maar met 3 over en na toch z'n 3 uur te hebben gereden..... was de lol er wel af :P want we moesten ook nog weer helemaal terug naar huis..... tjha het weer kun je niks aan doen he...... volgende keer beter ;)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 16:05

ik vond het de eerste keren ook best spannend, het zijn toch onbekenden waar je mee samen gaat rijden, maar het valt heel erg mee.. ze bijten niet :D
het is echt heel gezellig.

ik wil graag buiten rijden, en mn stalgenootjes niet, dus deze vereniging is een goede oplossing, want alleen is ook maar alleen hè.. en je komt nog eens op plaatsen waar je anders niet zo gauw zou gaan rijden.

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 16:35

tis wel jammer dat ik voor de meeste ritten echt 1,5 uur moet rijden.... dat vind ik net te ver.....

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 16:53

p_ponypaard schreef:
tis wel jammer dat ik voor de meeste ritten echt 1,5 uur moet rijden.... dat vind ik net te ver.....

Het Hemelvaartweekend is in Haarle, dat is misschien wel te doen voor je? Met rijweekenden komen er ook wel eens mensen uit de regio een dagje meerijden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:28

daffodil schreef:
Ik ben denk ik nu zo'n 1,5 jaar lid. Eigenlijk ben ik lid geworden omdat mijn ene paard een echt "buitenrij"paard is. Het stomme is dat ik een soort drempel heb om me in te schrijven voor zo'n gezamelijke rit, en niet omdat ik bang ben voor te hoog tempo of rare dingen, doe nameljik ook al jaren mee aan de Eper Vierdaagse dus alle rare dingen heb ik inmiddels wel gezien. Maar gewoon vanwege alle nieuwe mensen, vind je aansluiting tussen zo'n groep, zeker als je alleen gaat.

Inmiddels heb ik één paard minder, het buitenrijpaard is niet meer in mijn bezit maar mijn "dressuur"paard heeft zich behoorlijk ontwikkeld tot eveneens fanatiek buitenrijpaard. Vaak maken wij op zondag buitenritten door de buurt, echter als de bermen niet vlak genoeg zijn, blijft dit bij een staprit.

De acupressuurmiddag had me leuk geleken, en is notabene bij mij om de hoek. Nu was ik toevallig ziek maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik als ik de vrijruiter binnenkrijg, denk jaaa daar ga ik heen maar er vervolgens niets mee doe.......misschien komt dat nog!

Maarre, als je de Eper vierdaagse rijdt, dan ken je dus ook NVVR-leden. D'r zijn er nogal wat die daar ook meedoen, dus best kans dat je elders "bekenden" tegenkomt. En dan nog, je leert de mensen alleen maar kennen als je ze ontmoet. Je hoeft maar één keer je nek uit te steken. Kom, beetje lef, wij bijten niet :D :D