daffodil schreef:Ik ben denk ik nu zo'n 1,5 jaar lid. Eigenlijk ben ik lid geworden omdat mijn ene paard een echt "buitenrij"paard is. Het stomme is dat ik een soort drempel heb om me in te schrijven voor zo'n gezamelijke rit, en niet omdat ik bang ben voor te hoog tempo of rare dingen, doe nameljik ook al jaren mee aan de Eper Vierdaagse dus alle rare dingen heb ik inmiddels wel gezien. Maar gewoon vanwege alle nieuwe mensen, vind je aansluiting tussen zo'n groep, zeker als je alleen gaat.
Inmiddels heb ik één paard minder, het buitenrijpaard is niet meer in mijn bezit maar mijn "dressuur"paard heeft zich behoorlijk ontwikkeld tot eveneens fanatiek buitenrijpaard. Vaak maken wij op zondag buitenritten door de buurt, echter als de bermen niet vlak genoeg zijn, blijft dit bij een staprit.
De acupressuurmiddag had me leuk geleken, en is notabene bij mij om de hoek. Nu was ik toevallig ziek maar ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik als ik de vrijruiter binnenkrijg, denk jaaa daar ga ik heen maar er vervolgens niets mee doe.......misschien komt dat nog!
Maarre, als je de Eper vierdaagse rijdt, dan ken je dus ook NVVR-leden. D'r zijn er nogal wat die daar ook meedoen, dus best kans dat je elders "bekenden" tegenkomt. En dan nog, je leert de mensen alleen maar kennen als je ze ontmoet. Je hoeft maar één keer je nek uit te steken. Kom, beetje lef, wij bijten niet