Nee haha een vriendin van me rijdt daar sinds kort een paard bij! Mooie stal zeg!
Marcella
Geplaatst: 05-11-13 10:52
Maarten1987 stoere foto hoor.
Denk zo dat rijden even niet belangrijk is voor mij, maar zorgen dat de schuilstal voor bollie in orde kom. Hij was volgens mij de regen behoorlijk zat gisteren en zag er een beetje verzopen uit.
Yes mag vanmiddag auto lenen. Ze geven windwaarschuwingen dus met de scooter moerdijkbrug over is dan geen succes. Was eerst aan het kijken om anders met de bus te gaan, maar toen zei me vader dat ik vanmiddag ook de auto kan pakken.
Nou je mis nu ook niet echt iets met dit weer MyrtheJ.
Wat een vies piesweer. Heb maar even caravan gedweild en daarna nog even zonnepaneel schoongemaakt, want had gemerkt dat die niet altijd goed opladen was blijkbaar ook erg nodig. En daarna nog even een beetje de ramen schoongemaakt en vogelpoep van de caravan verwijdert. En toen even gekeken hoe het van binnen in de schuilstal was en uiteindelijk nog een stukje wand aan de binnenzijde gebeitst. En daarna bollie even binnen zijn eten op laten eten en beetje extra luzerne gegeven voor het kacheltje intern.
Nou Sb jij mag je een ECHTE ruiter noemen . Ben de laatste tijd echt van het mooiere weer. Gisteren alleen even voeren en inloopstal beetje schoon gemaakt. In het weekend komen er nieuwe krullen in en dan ook vlas in de stal. Dan kunnen ze in de nachten weer naar binnen. Nelleke stond gisteren ook weer ik wil naar binnen.